Červencové a srpnové oblíbenosti 2016

By Karolína - 13:21:00


Poprvý a snad i naposledy oblíbenosti za dva měsíce. Doufám, že to udržím jako měsíčník.

PÍSNĚ


Rybičky 48 se opět spojily s Pekařem, ale tentokrát do party přibrali ještě Kubu Děkana. A vznikl z toho supr song.


Nejsem velkej fanoušek zahraniční hudby a už vůbec ne Ariany, ale Into You se jí fakt povedlo.

SERIÁLY

Přes léto jsem čučela na Scream, což je seriálový Vřískot a já to naprosto miluju. Po některých dílech mám sice problém usnout, ale to nemění nic na tom, že je to fakt bomba. I tak jsem ale docela zklamaná, kdo byl v 2. sérii ten zabiják.
A konečně jsem se dodívala na šestou sérii Game of Thrones. O obou seriálech si můžete počíst víc tady.

KNIHY

O nadšení z Andělé a démoni a Účastníci zájezdu jsem psala tady. Přes léto jsem dočetla i Hru o trůny, kterou jsem měla rozečtenou pekelně dlouho a bylo to naprosto skvělý. Už mám za sebou téměř třičtvrtě druhýho dílu a to Střetu králů.



ZÁŽITKY

Tohle léto bylo plný úžasných zážitků. Začalo to Basinfirefestem na začátku července, pokračovalo Pekelným ostrovem, Švihovem, Rockfestem Jince a zakončilo koncertem The Neighbourhood v Praze (o kterým jsem psala tady). A opět jsem byla (už popátý) v kryptě!


YOUTUBE KANÁL

Káju (z food-paper-travel.blogspot.cz) znám z doby, kdy byla PlumFoolery. Byla jsem hrozně smutná, když zmizela z youtube a i z blogového prostředí, nicméně jsem byla ještě víc nadšená, když se k blogu vrátila. A dokonce se vrátila i na youtube! A má skvělý DIY šicí videa.

INSTAGRAMOVÝ ÚČET

Zbožňuju vlky a na instagramu je neustále vyhledávám. Honzu (@kopernikk) sleduju už dlouho a má ty nejkrásnější fotky na celým světě, ale nedávno jsem objevila Mayu (@travelwithmaya), která je taky naprosto boží.


FILMY

Po dlouhý době jsem byla v kině a to na Seznamce. A bylo to fajn. Žádná velká pecka, ale pobavila jsem se.

NÁKUPY

Musím přiznat, že jsem si toho přes léto nakoupila hodně. Rozhodně největší radost mi ale udělalo tričko Cry Baby, který jsem si koupila na koncertě The Neighbourhood, kniha od Paměti národa a to Atentát na Heydricha: Sedmdesát příběhů Paměti národa (koupíte tady) a odbojářské tričko za 2SV taktéž od Paměti národa (koupíte tady).



A co jste si během prázdnin oblíbili vy?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. paci sa mi, ze si dala z kazdeho rozka troska :)
    Pozyvam na luxusnu GIVEAWAY o setrnu kulmu ROWENTA a balicek kozmetiky DOVE. Tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat