Oblíbené seriály I.

13:04:00


Rozhodla jsem se, že bych se s vámi chtěla sem tam podělit o mé oblíbené věci, který by vás mohly zaujmout. A jelikož mi tahle kategorie nespadala do žádný rubriky, tak jsem se rozhodla založit oblíbenosti. 

A dnes přispívám prvním článkem do týhle novinky. Chtěla bych se s vámi podělit o svoje oblíbený seriály, protože kdo z nás seriály nesleduje? Hodně z nás vydrží sedět celý den u svého oblíbeného seriálu a hltat každou epizodu série.






TEEN WOLF

Pro mnoho z vás jistě známý seriál. Já se k němu dostala asi před dvěmi lety (nebo třemi?) a to z čiré nudy. Byly Vánoce a já se hrozně nudila a nebyl žádný seriál, který bych mohla sledovat. A tak jsem náhodně projížděla stránky s online seriály a na Teen Wolf klikla. Dodnes jsem smutná z toho, že jsem ho objevila až po takové době, ale nikdy nebudu litovat toho, že jsem se do seriálu pustila. 

Teen Wolf (v češtině Vlčí mládě) je, jak už název napovídá, o klukovi, který se velmi mladý stane vlkodlakem. Se svými přáteli, z některých se stanou taky nějaké nadpřirozené postavy, bojuje proti zloduchům, kteří se v Beacon Hills objevují. A věřte, že jich je hodně a jeden horší než druhej. 

V seriálu se objevují skvělý hlášky, super humor a občas si pobrečíte. Taky se budete lekat a zamilujete se na první mrknutí.



SCREAM

Vřískot ve filmové verzi jsem nikdy neviděla a vlastně si ani nepamatuju, jak jsem se dostala k tomuhle seriálovému Screamu. Scream odstartoval naprosto skvěle. První díl vás zaujal a už jste nemohli žádný díl vynechat. Nadšení ze mě stále neopadlo, ačkoliv byl nějaký díl slabší než jiný.

Emma Duval z Lakewoodu je obyčejná dívka, jejíž máma má ale temnou minulost, kterou před svou dcerou tají. V životě její mámy Daisy totiž dřív stál muž jménem Brandon James, všemi pojmenovaný jako vrah, kterého Daisy milovala. Problém nastává, kdy se v Lakewoodu začíná vraždit a umírají lidi, které Emma zná. 

A vraždy se drží až do konce druhé série, kde se ale podle mě vraždí méně než v té první. Ačkoliv jsou ty způsoby mnohem drsnější. Druhou sérii jsem dodívala před několika dny a upřímně řečeno jsem opravdu zklamaná z toho, kdo je vrahem. Odhalení v první sérii bylo mnohem lepší a vůbec jsem netušila, kdo to je. Ale druhá série skončila tak, že musí být třetí série, tak doufám, že se ji tvůrci rozhodnou natočit.




GAME OF THRONES

Seriál, který zná snad každý. A jedni ho buď milují nebo nenávidí, nic mezi tím není. Já se po dlouhém přemlouvání do něho taky pustila. Musím říct, že mě to začalo hned bavit, i když jsem se později do několika epizod musela nutit.

Každý chce sedět na Železném trůně a je jedno, co ho to bude stát. Každou chvíli někdo mrtvý a hodně sexu. To je Hra o trůny v jedné větě. Právě kvůli druhé věci začalo mnoho lidí GoT sledovat, ale řeknu že (zatím) ve dvou posledních sériích se toho nedočkáte tolik jako v raných epizodách. I když je to seriál docela masakrový, hodně krve a obrovské počty mrtvých, tak se na něj dívá dobře.




SHADOWHUNTERS

Někdy v době, kdy vyšel film Nástroje smrti: Město z kostí, jsem začala číst knihy stejnojmenné série. A jelikož se mi knihy opravdu líbily, tak jsem doufala v druhý film, kterýho jsme se ale bohužel nedočkali. Naštěstí byl ale vytvořen seriál Shadowhunters, který je nejspíš nejmladším kouskem celé této party.

Clary Fray žije normální život, ale neví, že její máma byla lovkyní stínů a v krvi Clary krev lovců koluje. Potkává další lovce stínů a s nimi zažívá mnoho dobrodružství.

Momentálně se natáčí druhá série na kterou se docela těším. Upřímně řečeno je tenhle seriál ze všech, který sleduju, nejslabší. Nevím, čím to je, ale přestože je podle mě slabý, tak mě i tak baví a nevynechám díl. Předem ale varuju, že hraní hlavní postavy Clary je katastrofální, herečka by měla dostat kopanec do hlavy.




THIS IS ENGLAND

V Česku jsme se dočkali filmu Taková je Anglie a tvůrci se po úspěchu filmu rozhodli pustit do stejnojmenného seriálu. S tím rozdílem, že k názvu přidali rok ve kterém se určitá série koná. Takže vznikl This is England '86, '88 a '90. Každá část má zhruba 4-5 dílů z nichž každý trvá asi hodinu.

Nebudu vám vysvětlovat o čem to je, ale je to skvělý. Zajímavý a navíc tam hraje Joseph Gilgun (z Misfits) a Joe Dempsie (z Skins a GoT)! 





MISFITS

Další seriál ke kterému jsem se dostala z nudy. O Misfits jsem slyšela už dřív, ale podle popisu jsem si říkala, že to bude hrozná nuda nebo naprostá kravina. Přece jen popisek, že jde o několik mladých lidí, kteří vykonávají veřejnoprospěšné práce, které trefí blesk a získají nadpřirozené schopnosti, je docela ujetej.

Nicméně to vůbec žádná kravina není. A nuda už vůbec ne. Pro mě to je jeden z nejoblíbenějších seriálu na kterej se s radostí podívám znovu a znovu a pořád dokola. Protože je naprosto, ale naprosto geniální. A hraje tam Robert Sheehan a Joseph Gilgun (aneb moje lásky).




SKINS

Na konec jsem si nechala můj nej nej nej nejoblíbenější seriál na celém světě. Skins je něco naprosto báječnýho. Každá série mluví o jiné partě lidí z nichž každý má nějaký problém (drogy, rakovina, nechtěné těhotenství atd.). Zkrátka se jim děje to, co se děje i nám normálním smrtelníkům. Něco, co každý z nás může zažít.

S Misfits patří Skins k mým nejoblbenějším seriálům na které bych se mohla dívat dokola. 

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Tiež milujem Teen Wolf a najnovšie aj Game of Thrones. :D Inak pozerávam aj The Flash a The Last Ship a aj Fear the Walking dead. ♥♥

    Pozývam ťa na moju súťaž. :)
    https://my-wonderful-world-of-crazily-books.blogspot.sk/2016/08/ruda-kralovna-victoria-aveyard-recenzia.html

    OdpovědětVymazat
  2. Teen wolf a Games of Thrones je taková klasika už :). Jinak ještě sleduju Reign (historický seriál, i když s tou historií to má společnýho snad jen jména postav a atmosféru) a Outlander (Cizinka - v našich končinách) :)
    http://gingerjannie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  3. konečně někdo se stejným stylem pro seriály. Teen Wolf je taková moje srdcovka. Na scream a Misfits jsem nadávno začala koukat a v podstatě už nedělám nic jinýho :D a Skins? To už je klasika ani nemusím zmiňovat :D
    www.trueface.com

    OdpovědětVymazat
  4. konečně někdo se stejným stylem pro seriály. Teen Wolf je taková moje srdcovka. Na scream a Misfits jsem nadávno začala koukat a v podstatě už nedělám nic jinýho :D a Skins? To už je klasika ani nemusím zmiňovat :D
    www.trueface.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY