Oživlé Rychlé šípy

By Karolína - 12:09:00


V úterý 6. 9. jsem měla tu možnost znovu zajít na divadelní představení Rychlé šípy od Slováckého divadla. Nebyla jsem na něm poprvý a rozhodně ani naposledy. Moje ,,premiéra" se konala před několika lety a už v tý době se mi to neskutečně líbilo.

Tím pádem je naprosto jasný, že když jsem zjistila, že k nám přijedou znovu, tak jsem potřebovala okamžitě lístky. Zadařilo se a sehnala jsem lístek do první řady zboku, kde jsem viděla skvěle.

Každý z nás Rychlé šípy zná, většina z nás na nich vyrůstala (nejsem vyjímkou) a nevím, zda se najde někoho, koho by tohle divadelní přestavení nezaujalo. Je to taková sranda, že to ani není možný.

Líbí se mi, že to dokázali pojmout tak, aby neurazili Foglarovo dílo, ale zároveň to dokázali udržet v dnešním ,,metru" humoru a zábavy.

Nemůžu říct nic jinýho než to, že tohle představení sakra doporučuju, protože to prostě nemá chybu.

PS: Bylo mi ctí, že si na mě v jedný scénce sedl Rychlonožka aneb Tomáš Šulaj (držitel Thálie).


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů