Dan Brown z Neoluxor edice

By Karolína - 15:46:00


Znáte takovej ten pocit, když něco vidíte a hned víte, že to potřebujete, protože bez toho nemůžete žít? Tak přesně to jsem zažila, když jsem se jednou po škole stavila v Neoluxoru a viděla jsem knížky od Dana Browna ve vydání z edice Neoluxor. Už v tu chvíli jsem věděla, že knihám v tomhle vydání neodolám, což se mi za pár dní potvrdilo.

V pátek jsem jela do kina, tak jsem se v Neoluxoru stavila a samozřejmě jsem neodešla s prázdnou. Přestože jsem Andělé a démoni četla na čtečce, tak jsem si ji i přesto koupila a zkrátka jsem vzala všechny, který v týhle edici byly (Andělé a démoni, Šifra mistra Leonarda, Ztracený symbol, Inferno). A víte proč? Protože jsem je přece potřebovala!






Tak se na ně přátelé podívejte a řekněte mi, mohli byste je tam nechat? No, nemohli přece! To by byl hřích.
Knihy mají neskutečně nádherný obaly. Fakt neskutečně. Hrozně se mi líbí, že je na celém obalu jedna fotka, která se táhne přes celou knihu a není nějak divně přesknutá nebo něco podobnýho. Fakt úžasná práce a ten, kdo obálky vytvářel má všechen můj respekt a pochvalu.



PS: Byla jsem na filmu Inferno a všichni víme, že zfilmovanej Dan Brown je prostě slabota. Klidně se na to mrkněte, ale počkejte, až to bude zdarma online na netu, peníze za kino nevyhazujte.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. ten obal majú kráásny :O ja by som sa zamilovala tiež :) škoda že tohto autora nečítam aj keď by som chcela lebo filmy sa mi páčili :)

    OdpovědětVymazat