Happy Planner & fleppi samolepky

16:21:00


Dlouho jsem hledala Dokonalej diář s velkým D. Měla jsem jich nespočet, naposledy Moleskine z limitky Snoopy. A byla jsem spokojená, to ano, ale pořád to nebylo TO ono. A vždycky jsem obdivovala všechny ty americký nádherný diáře, barevný, zdobený, s hodně místem na psaním a tak. A když jsem se přidala do skupiny plánovačů diářů na facebooku (najdete jako Planner lover v České Republice) a viděla, jak krásný diáře mají, tak mi to nedalo a musela jsem si taky ňákej ten světovej diář objednat.

Je asi naprosto jasný, že jakmile jsem zahlédla, že na stránce yuppi.cz mají předobjednávku diářů Happy Planner, tak jsem nemohla ani na chvíli zaváhat a ani jsem se nenadála a už jsem měla v košíku diář na zbytek tohoto roku a i na ten příští. To by byla celá moje objednávka, ale pak jsem ještě zahlédla diář Get Fit, kterej je na pomoc, když chcete zhubnout (tzn. rozvržení cvičení, jídelníček, pokroky, cíle atd.). A aby toho nebylo málo, tak jsem nakonec přihodila ještě dvoje samolepky, jedny školní a druhý fitness.

Určitě se mi nebudete divit, jak moc jsem se nemohla dočkat, až mi balíček plnej těchto úžasných věcí přijde! A věřte, že jsem se docela načekala. Objednávala jsem na začátku srpna (tzn. 9. 8.) a balíček mi přišel 20. 9. A řeknu vám, že to čekání bylo ukrutný! Z velký části to bylo i tím, že jsem se nemohla dočkat.








Diář Hello Life je 18-ti měsíční, od července 2016 do prosince 2017. Můžete ho koupit zde. Diář Get Fit není datovaný, takže můžete začít, kdy chcete a je na dvanáct měsíců. Můžete ho koupit zde. Samolepky School/College seženete zde a Fitness zde. A pozor! Yuppi má do 26. 9. otevřenou další předobjednávku, takže pokud máte o něco zájem, objednávejte!








Jelikož mi bylo hned jasný, že mi rozhodně jen ty samolepky od me & my BIG ideas stačit nebudou, tak jsem ještě mrkla na fleppi.cz a během chvíle jsem měla plnej košík úžasných samolepek. Jeden arch samolepek stojí 21,- a to je podle mě skvělá cena. Navíc na Fleppi je fakt velkej výběr, takže si podle mě vybere každej. A navíc jsou samolepky v češtině a jsou originální!


Get Fit diář bude laděn do těch sytých růžovo modrých barev a Hello Life do pastelových.

Odkazy na všechny samolepky:
Nezapomeň
Důležité
Váha
Školní povinnosti
Angličtina
Jarní víkend
Měsíce (leden-červen)
Měsíce (červenec-prosinec)
Numbers
Everyday BIG
Everyday 2

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Jéé, no tak ten je super! Te by se mi také líbil, i ty samolepky, asi se po tom všem budu muset poohlédnout a včas si to pořídit :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY