Nákup kosmetiky NYX

By Karolína - 21:47:00



Nějaký ten víkend zpátky měl NYX akci v rámci Dny Marianne, která se týkala toho, že pokud jste nakoupili nad 850 Kč, tak jste dostali zdarma dva dárky. A těmi dárky byl lesk na rty a monostín podle jejich výběru. Odolávala jsem, ale nakonec neodolala.





Hned jsem měla jasno, že potřebuju některou rtěnku Lip Lingerie. Nakonec jsem se rozhodla pro dva odstíny. Světlý Baby Doll a pro tmavší Push-Up. 
Z klasických tekutých rtěnek jsem si vybrala tři odstíny, přestože jsem odolávala odstínu Prague. Rtěnky z této edice se totiž jmenují podle světových měst. První tmavý vínový je odstín Copengham, trochu do červena je Budapest a baby pink Istanbul.
Soft matte lip cream voní nádherně po vanilce. Není to vůbec vtíravá vůně, ale naopak moc příjemně sladká. Lip Lingerie nevoní, spíš bych až řekla, že docela smrdí. Vůní mi připomínají korektor, ale když je máte na rtech, tak už žádný zápach necítíte.
Výdrž je u obou typů tekutých rtěnek skvělá. Push-Up na rtech vypadá opravdu nádherně a přirozeně a už jsem ho pasovala na můj nejoblíbenější odstín všech dob.



Dárek aneb bonus k nákupu byl lesk na rty, který jsem dostala v odstínu Devil's Food Cake, který má podobnou vůni jako tekuté rtěnky, jen slabší a krásný tělový a přirozený monostín v odstínu Stiletto, který je moc hezky pigmentovaný.


Všechny odstíny. První řada (zleva): Budapest, Copengham, Istanbul. Spodní řada (zleva): Baby Doll, Push-Up, Devil's Food Cake. Na boku monostín Stiletto.

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Tak za tento nákup palec hore! Ja som zatiaľ od NYX nič neskúšala ale onedlho v Bratislave otvárajú obchod, tak sa chystám na menší nákup. Veľmi sa mi páčia najmä riasenky a tiene, tak som zvedavá, s čím nakoniec odídem:)

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat
  2. Také jsem teď zakotvila u NYX. Z těch Lingerie mám Satin Ribbon která je na můj vkus až moc světlá a tolik nedrží...nicméně z mé druhé Lingerie, Embellissement mám ohromnou radost. Drží celý den a dobře vypadá..i když na mou pleť asi trochu tmavá. Nicméně přítelovi se líbí haha. Co se týká těch ostatních, teď jsem si koupila Coppenhagen, ale ještě jsem jí nezkoušela. Minulý týden jsem si omylem koupila Vancouver(odstín byl na místě coppenhagen haha) a trochu mě zklamala výdrží, ale uvidíme, jak se vyvrbí Coppenhagen :) můžu se zeptat, kolik v čechách tyhle rtěnky stojí?

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherné odstíny.:)
    Už tam doopravdy musím zajít! :D
    Blog na zabití

    OdpovědětVymazat