Čtvrťák

By Karolína - 19:55:00



Upřímně řečeno mi to přijde jako včera, co jsem nastupovala na střední školu a se strachem vcházela do třídy plný cizích lidí. Prvních pár týdnů bylo drsných, ale to je pro každýho prváka, ale teď, když jsem nastoupila do čtvrťáku, tak (zatím) necítím žádný strach, stres či něco jinýho, přestože mám maturitu před nosem. Ve škole nás už od prváku maturitou děsí, ale se mnou to popravdě moc nehne. Teda aspoň do tý doby, dokud nejsem s kamarádkou, protože ta jakmile začne stresovat, tak začnu stresovat i já a všechna pozitivita je v háji. Jedinou věcí z který mám strach, je náš letošní rozvrh. Hnus velebnosti, jdu zvracet. Výhoda je, že máme 8 hodin jen 2x týdně, takže zas tak moc nebudu muset jezdit autem (protože mě jezdění prostě nebaví!).






Zatím se nijak nepřipravuju, jediný co dělám je tak nějak čtení povinný četby (pozor na mě, už jsem z dvaceti knih přečetla za poslední rok 4!). A to mě teď fakt baví, jelikož jsem si koupila Šifru mistra Leonarda od Dana Browna. Dokud jsem nepřečetla Andělé a démoni, tak jsem popravdě řečeno autora ani neznala a šel kolem mě, ale teď toho neskutečně lituju, že jsem ho neobjevila dřív. Jeho knihy mě totiž fakt baví a chci si přečíst všechny!

Mám pro vás připravenej první článek do rubriky Radosti, která bude plná věcí, který jsem si koupila a udělaly mi radost. Zatím ale pořád čekám na jednu věc, až přijde, ale hned jakmile dorazí, tak článek bude!


Včera jsem hned ze školy jela za holkama, protože jsme se už delší dobu neviděly. Šly jsme jako vždycky do naší oblíbený restaurace, kde jsem si dala vynikající pikantule s balkánským sýrem. Od tý doby, co jsem je objevila, tak si je dávám pokaždý a miluju je! Taky jsme měly nějaký limonády s MONIN sirupy, já měla opět bazalkové léto (jahodový pyré a bazalkový sirup), protože je naprosto vynikající. A při cestě zpátky jsme si daly ještě zmrzku (a do lepšího kornoutu, protože jsme chudý studentky, ale na lepší kornout ještě máme!).

V úterý jdu na Rychlé šípy od Slováckého divadla. Naposledy jsem na nich byla už před mnoha lety a je to pro mě to nejlepší divadelní představení na celým světě. Nejenže Rychlé šípy naprosto miluju, protože jsem na nich vyrůstala, ale navíc je tohle tak skvěle vymyšlený a srandovní, že to nejde nemilovat. Pokud jste ze Zlínského kraje, tak si na Rychlé šípy určitě zajeďte, protože to si nemůžete nechat ujít.

A aby té kultury nebylo málo, tak na konci měsíce mě čeká Uherskobrodská pouť, kde budou Rybičky 48, takže se opravdu těším. A to mě do konce roku čekají ještě asi 4 různý koncerty, takže tady bude překoncertováno.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkný :). Co se týče stresu (když jsi teda hlavně s kamarádkou), představ si okolo sebe bílou barvu, jak tě celou obklopuje - a pokud chceš, najdi si další významy barev v zaštiťování sama sebe, je to fakt zajímavý :).

    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. o tom jedle som este nikdy nepocula a znie to super :)
    Pozyvam na luxusnu giveaway o setrnu kulmu Rowenta a balicek kozmetiky Dove, tu: https://biancaprincipessa.blogspot.sk/2016/09/obrovska-dove-rowenta-giveaway.html

    OdpovědětVymazat