Oblíbenosti za září 2016

16:33:00


PÍSNĚ


Objevila jsem twenty one pilots. Nechápu, jak jsem je doteď nemohla znát, protože jsou PERFEKTNÍ. Nemám slov, pro mě je jejich Blurryface nejlepší album, co jsem za hodně dlouhou dobu slyšela.



Miluju Halsey a už dlouho vím, že je to ta nejkrásnější baba na celým světě, ale že může být až takhle sexy, to jsem zjistila, až teď. Skvělá písnička, skvělý vystoupení a neskutečná chemie mezi umělci.



SERIÁLY

Ačkoliv je to asi neuvěřitelný, ale tenhle měsíc jsem se nepodívala na žádnej seriál. Nevím čím to je, ale asi tím, že všechny seriály, co sleduju, maj přestávku.

KNIHY

Dočetla jsem Šifru mistra Leonarda (nebo taky Da Vinciho kód) od Dana Browna a moc se mi to líbilo. Víc vám o knize řeknu ve velký recenzi povinný četby, kterou chystám. Už se těším, až si od Browna přečtu něco dalšího, což ale bohužel bude až příští rok (povinná četba je bohužel na prvním místě). A začala jsem číst Romeo, Julie a tma.




ZÁŽITKY

První kulturní akcí v září bylo divadelní představení Rychlé šípy (krátkej článek najdete tady). Budu se zase opakovat, ale je to prostě to nejlepší na čem jsem byla a to mi nikdo nevezme.
V pátek 30. 9. se konala Uherskobrodská pouť na kterou jsem šla kvůli Rybičkám 48. Kluci byli naprosto perfektní, vyřvala jsem si hlasivky a dodělala si záda ještě víc než jsem je měla.



YOUTUBE KANÁL

V poslední době mě hrozně baví MenT. Sleduju ho už dlouho, ale série Stranded Deep, kterou momentálně hodně často vydává je naprosto báječná. Navíc má hrozně uklidňující hlas, takže ho ráda poslouchám.



INSTAGRAMOVÝ ÚČET

Adélku (@adelmainstagram) sleduju už hrozně dlouho a měsíc od měsíce mě její instagram baví čím dál víc. Má nejen krásný fotky, ale přidává i recepty a má dva nejrozkošnější pejsky!


FILMY

Plná nadšení z knihy jsem se podívala na filmový zpracování Andělé a démoni. Upřímně řečeno jsem docela zklamaná. Bohužel jsem po takovým úspěchu s knihou čekala něco mnohem víc. Pustila jsem si i Šifru mistra Leonarda a bylo to natočený o něco líp než Andělé, ale přesto mě to moc nenadchlo. Ale konec byl naprosto úchvatný a dokonalý. Taky dávali Účastníky zájezdu, který naprosto miluju, takže je jasný, že jsem se musela podívat. A taky jsem navštívila kino. Nejdřív jsem byla na Nerve: Hra o život a tisíckrát doporučuju. Moc se mi to líbilo, hlavně kvůli tomu, že to mělo nápad a že to bylo o něčem, co se může klidně v dnešní době stát. A v den premiéry jsem si zašla na Anthropoid na který jsem se opravdu načekala. Už mám rozepsanou samostatnou recenzi, kterou můžete čekat na konci příštího týdne.




NÁKUPY

Druhý týden v září mi udělal radost balíček od John Wolfhooker. Kluky sleduju už od jejich začátků a když jsem zjistila, že vybírají peníze na druhý album, tak jsem samozřejmě přispěla. Měli mnoho ,,odměn" z různých cenových relací. Já se rozhodla pro balíček, kterej obsahoval CD, tričko, náramek, placky a samolepky za 600 Kč. Kluků nový album se jmenuje When The Hunter Becomes The Hunted a je neskutečný. Fakt se mi hrozně líbí!
Taky mi obrovskou radost udělaly knihy od Dana Browna z edice Neoluxor, který vám taky brzo ukážu.
Po víc jak měsíci mi přišel balíček z yuppi.cz, konkrétně Happy Planner diáře a samolepky od me & my BIG ideas.
A nakonec jsem si objednala na NYX Cosmetics několik rtěnek, jelikož měli akci při který jste dostaly lesk na rty a stín zdarma, pokud jste nakoupili nad 850 Kč. 

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Pěkný vystoupení The Chainsmokers a Halsey, nicméně si myslím, že měla až moc krátký ten top..
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Pamatuji si, že chainsmokers nikdo před 3 měsící neznal a teď je jich plný internet :D
    když jsem je objevila, tak úplně páni, to je úžas.. "dont let me down"
    a jinak zkus se podívat na animals, úžasný americký seriál, kde jsou třeba kočky kouřící bongo :D
    http://arliejens.blogspot.com

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY