Rozbalování balíčku z Knihobit.cz

10:51:00



V pondělí jsem si po dlouhým dlouhým čekání zašla na Zásilkovnu pro balíček od Knihobit.cz. Knihobit, což je ,,projekt", kterej vede měsíční balíčky s knihou a dárky, uspořádal akci na 100 kusů speciálního balíčku týkajícího se Harry Potter & Prokletého dítěte. Balíček obsahoval knihu a 13 dárků a vy jste nevěděli, jaký dárky obsahuje.

Bohužel budu muset začít negativně. Balíček jsem objednávala asi 23. 9., platbu provedla hned následující den a balíček mi dorazil až 7. 10.!! Což je čtrnáct dní, což není tak hrozný, jenže mi zásilkovna už v sobotu 1. 10. posílala SMS, že balíček byl přebrán do přepravy, jenže mi vysvětlete, když byl přebranej do přepravy v sobotu, tak jak je možný, že přišel až v pátek?! Vždyť to je téměř tejden, což přeprava po Česku opravdu netrvá. Všichni se samozřejmě dobývali odpovědi, protože se čekalo na balíček a ten nikde. Mnoho lidí psalo emaily pánovi, kterej Knihobit vede a nikdo se nedočkal odpovědi. Je jasný, že se začnete starat, když se dozvíte, že nikdo nedostává odpovědi na svý emaily a začnete se strachovat, že to je podvod, protože necelá tisícovka je přece jen nějaká částka. Přiznám se, že i já jsem napsala trochu ostřejší email, když už jsem toho měla po krk.

Nicméně balíček naštěstí dorazil a tak si ho spolu můžeme rozbalit!







Musím uznat, že balíček přišel moc hezky a pečlivě zabalenej. Dokonce krabice nebyla ani nějak proděravěná nebo zmačkaná, jelikož poslední dva balíčky, co mi přišly, tak byly poničený. A vše vevnitř bylo taky pečlivě zabaleno. Přišel moc hezký dopis.



První věcí, co jsem vytáhla jsou tyhle dva plakáty. Jeden pro Zmijozel a druhej pro Nebelvír. Jsou z pevnýho lesklýho papíru a už se těším, až si je někam vyvěsím (hlavně ten Nebelvírskej!).



V balíčku jsem našla samolepky se všemi kolejemi, tetování Smrtijedů, placku se znakem Bradavic, tři svítící náramky, gumový pavouky a visačku na dárek s klíčkem.



Balíček obsahoval i několik archů s omalovánkami.



Svítící hvězdička mě potěšila, jelikož jsem na tyhle svítící věci ujetá, Bertíkovy fazolky jsem měla a bylo to dost nechutný a náhrdelník s Moudrým kloboukem, kterej sice nosit nebudu, ale pověsím ho ke svým Potterovským knihám. A největší radost mi samozřejmě udělala hůlka! Sice si chci časem vyrobit vlastní, ale potěšila. A malý bílý kamínek, kterej je prostě nádhernej, protože jsem na šutry trochu ujetá.





Hrníček na kterým je znak Bradavic a věta ,,Pokud si nejste jisti, jděte do knihovny." - Ron Weasley a objeví se, když hrníček zalijete horkou vodou.



A nakonec je tady to nejdůležitější a to je knížka. Upřímně, když jsem viděla, že to vlastně nenapsala J. K. Rowlingová, tak jsem si knihu kupovat nechtěla, ale zas mě nalákaly ty dárky, a tak se vlastně na knihu i docela těším.


Nakonec bych udělala takový shrnutí a to je takový, že přestože mě balíček potěšil, tak Knihobita nemůžu doporučit kvůli časový prodlevě a ignorování emailů.

You Might Also Like

3 komentářů

  1. Všimla jsem si, že měl Knihobit poslední dobou nějaké problémy, které bohužel přetrvávají. Už z toho důvodu bych si ho neobjednala, protože všude slyším jen samé negativní recenze, nejen na časové prodlevy, ale také na obsah. Ani některé drobnosti z tohoto balíčku se mi nazdají adekvátní.
    Užij si čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. No škoda těch problému, to není moc super.. To by mě asi taky vytočilo, nicméně je fajn, že i přesto jsi nakonec spokojená :)

    OdpovědětVymazat
  3. Naozaj škoda tých problémov ale hlavné je, že si spokojná:) Čo sa týka toho obsahu, vyzerá super!

    Saja Frey blog

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY