Potterovský květináč

18:43:00


Jsem vášnivá pěstovatelka kaktusů, ale už delší dobu mě trápí to, že mám čtyři malý kaktusy a každej v samostatným květináčku, což představuje problém při utírání prachu z parapetu, protože to člověku trvá dvakrát dýl než je sundá. A proto jsem se rozhodla, že si koupím velkej květináč do kterýho je všechny přestěhuju. Jenže jsem si řekla, že se mi takovej květináč do pokoje nehodí, a proto jsem začala vymýšlet co s ním. A pak jsem narazila na květináč s Harry Potterem a bylo jasno! Navíc je to super kompatibilní, jelikož si místo Harryho můžete udělat kohokoliv z Harryho Pottera nebo pro mě za mě klidně ze Hry o trůny nebo úplně z něčeho jinýho.




BUDEME POTŘEBOVAT:

- květináč
- ,,talíř" ke květináči
- akrylové barvy (zlatá/žlutá, červená, bílá, hnědá, černá)
- štětce
- tužku


Začneme tím, že si Harryho načrtneme. Já si načrtla jen vlasy, jelikož bych brýle i jizvu zamalovala bílou barvou, takže to je zbytečný. Já se inspirovala tímto obrázkem.




Pak jsem se pustila do vybarvení ,,kůže". Můžete si namíchat tělovou barvu, ale na to jsem moc velký jelito, tak jsem použila jen bílou. Na pomoc jsem si vzala štětec na oční linky, abych měla preciznější okraje. Po první halabala vrstvě jsem nanesla ještě jednu, kterou jsem dělala pečlivěji odshora dolů.
Barvy, který jsem použila jsem koupila v Lidlu, sada za 200,-.





Zatímco mi schnula ,,kůže", tak jsem si namíchala barvu na vlasy. Smíchala jsem středně tmavou hnědou a ještě o něco tmavší, téměř černou (která mi na platíčku přišla super, ale jak jsem ji začala natírat, tak mi přišla taková hovnová). I tady jsem dala dvě vrstvy a štětečkem dodělala okraje, abych měla všude plnou barvu.
Jelikož akrylová barva schne rychle, tak jsem na bílou zaschnutou barvu načrtnula brýle a jizvu ve tvaru blesku. Nebuďte smutní, že to nevypadá podle vašich představ. Každej máme nějakej styl a to že náš výtvor nedopadne stejně jako výtvor Amálky, tak to je jen dobře. Kdybychom totiž všichni vytvářeli stejně vypadající věci, tak bychom za sebou nezanechali žádnou stopu a tím by naše práce byla zbytečná.





Teď se pouštíme do ,,talíře". Říkám tomu tak, jelikož nevím, jakej je pro to odbornej název. Takže začínám červenou barvou a dělám to od oka, jelikož jsem moc líná na vyměřování. Snažím se od sebe pruhy dávat ve zhruba stejných vzdálenostech. Jakmile zaschne červená barva, tak udělám to samý se zlatou nebo můžete použít žlutou, pokud zlatou nemáte. Já měla zlatou akrylovou modelovací pastu.




Nakonec jen do květináče zasadíme, co chceme a máme pěknou dekoraci hotovou!

PS: Těch kýčovitých nalepených kytek na kaktusech si nevšímejte, snažím se je odstranit, ale zatím jsem moc neuspěla.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Bože! Takových květináčů bych mohla mít po bytě několik a klidně bych na ně koukala i bez kytek. Moc hezká práce! :)

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY