Nebe a Mirai táhnou za jeden provaz

16:53:00


V sobotu 19. listopadu se ve zlínským klubu Fénix konal dvojkoncert kapel Nebe a Mirai. Kluci spolu vyrazili na společný tour pod názvem Za jeden provaz a právě zlínská zastávka byla jednou z posledních.

Já Nebe miluju od tý doby, co jsem je poprvý viděla na Siluety tour od Mandrage, kde jim dělali předskokany, což jsou nějaký dva roky a půl zpátky. Od tý doby pravidelně na Nebe chodím, když jsou blízko, což se ale zas tak moc často bohužel nedaří. Ale tentokrát se zadařilo a já týden před koncertem držela v ruce lístek a těšila se jak malá. Musím přiznat, že kapelu Mirai jsem téměř vůbec neznala. Jediný, co jsem věděla, že mají nějakou písničku ve který jsou slova dítě robotí a věděla jsem, jakej rytmus ta písnička má. Ale moc příjemně mě překvapili.

Před Nebem a Mirai vystupovala kapela We Don't Know Yet, který neznám, nikdy jsem je neviděla a už je nikdy vidět ani slyšet nechci. A pak konečně přišly hlavní hvězdy večera. Celý koncert zahájili společnou písní a pak se střídali, občas si vyměnili kytaristu nebo bubeníka a zpívali i písně od druhé kapely.

Celý koncert byl zakončenej akustickým kruhem, kdy šly obě kapely mezi fanoušky a zazpívali téměř z každý písničky kousek.

VIDEA NAJDETE ZDE




Na týhle fotce máme skoro všichni místo očí hořící propast nebo něco podobnýho.

You Might Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY