Říjnové oblíbenosti 2016

11:14:00

Říjnové oblíbenosti jsou tady! Co jste si v tomto měsíci oblíbili vy?

PÍSNĚ 

Moji milovaní SHINee vydali po delší době novou písničku s klipem a i nový album! Miluju! Mám tady nějaký K-Pop fanoušky?



Úžasný, mladý a talentovaný Mikolas Josef vydal na konci září novou, v pořadí třetí píseň Believe ke který i v tomto měsíci natáčel klip na kterej se mimochodem hrozně těším, protože jeho videoklipy jsou naprosto perfektní.

SERIÁLY

Momentálně si dávám Misfits maraton a k velkýmu smutku jsem už dokončila čtvrtou sérii.


KNIHY

Dočetla jsem další knihu do povinný četby. Romeo, Julie a tma od Jana Otčenáška mě zezačátku moc nebavila, ale když jsem dočetla, tak jsem si uvědomila, že se mi kniha docela líbila. Ale znovu bych si ji opravdu už nepřečetla. Něco jí totiž chybělo. Možná je to i tím, že já jsem proti protektorátu a heydrichiádě za ta léta tak obrněná, že se mnou příběh nijak nehne a nedokážu se do toho vžít.
Začala jsem číst Hovno hoří a bohužel mě to hned ve druhý části přestalo bavit. Od tý doby jsem na to nesáhla, i když bych měla (jelikož to je teprv sedmá knížka z dvaceti!!!).
A jelikož už mám povinný četby po krk, tak jsem po dlouhý době sáhla po druhým díle Hry o trůny a to po Střetu králů a za poslední týden jsem se dostala téměř na konec knihy.
Knihou z ,osobního' výběru, kterou jsem dočetla je Atentát na Reinharda Heydricha od Miroslava Ivanova. Četla jsem ji sice už asi od května, ale celý prázdniny jsem věnovala povinný četbě a normální knihy jsem si zakázala brát do rukou. Jelikož jsem ale na chvíli potřebovala něco, co mě baví, tak jsem po ní sáhla a i ji dočetla! Pro mě rozhodně nejlepší kniha o atentátu, kterou jsem četla.


ZÁŽITKY

Největším zážitkem byl koncert Škworů v Hranicích na Moravě 27. října. Bylo to naprosto peckový a jelikož jsem holka šikovná a chytrá, tak jsem tam byla už na předkapelu, a tak jsem stála ve třetí řadě. Já mám Škwory hrozně ráda a jejich vystoupení stojí prostě za to, protože s nimi všichni zpívaj a je to neskutečnej zážitek! A předkapela Cocotte Minute nebyla špatná, vlastně se mi dost líbila!


YOUTUBE KANÁL

House znám sice dýl, ale tenhle měsíc mě fakt bavil! Hlavně jeho série Virtuální realita je naprosto pecková.  


INSTAGRAMOVÝ ÚČET

Nejsem vegetarián, vegan ani nic podobnýho, ale instagramovej účet @letscookvegan se mi hrozně líbí, protože ta jídla vypadaj naprosto luxusně a navíc k nim máte i recept!

FILMY

Hned první říjnový den jsem vyrazila s kámoškou do kina na Sebevražedný oddíl. Dávali ho poslední dva dny a mě zajímalo, proč je okolo toho takovej poprask a všichni jsou z toho úplně hotový. Nicméně viděla jsem a pochopila. Film byl naprosto peckovej a ráda se na něj mrknu znovu.
Den po premiéře jsem byla na filmu Inferno zfilmovaným podle stejnojmenný knihy od Dana Browna. Knihu jsem zatím nečetla, jelikož je to až čtvrtý díl a já mám za sebou teprv druhej, jenže i tak vím, že kniha bude lepší. Podle mě se prostě nedaří Brownovy knihy zfilmovat, protože v těch filmech něco chybí.


NÁKUPY

Koupila jsem si šaty do divadla, až pojedeme do Prahy! Juchů, potlesk pro mě. A taky tu nejvíc mazlící šálu na celým světě. Obojí z H&M, šaty ve slevě za 200 Kč a šála za 400,-. Ty šaty jsou hrozně pohodlný, volný a mají kapsy, takže je naštěstí unosím i normálně. Šaty jsem vám dohledala, najdete je tady.
Zadařilo se mi a já sehnala i boty do divadla a i boty na maturák! Obojí z Deichmannu, cena za baleríny na platformě zhruba 1200,- a boty na klínu 650,-. U nás v obchoďáku byly ale velký slevy, takže jsem oba páry získala dohromady za 1200,-.
Ale za největší úspěch považuju to, že jsem sehnala šaty na maturák!! Což je taková ta věc u který jsem čekala, že se mi nikdy nepodaří a já budu sedět doma, když budou všichni na maturáku. Ty jsem vám nevyfotila, ale můžete se na ně mrknout tady.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Naprosto tvůj smutek u Misfits chápu, taky jsem to div neoplakala když jsem se blížila do finále :D

    MagicBeautyLife

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY