Co dát ostatním pod stromeček?

By Karolína - 15:58:00

Jak jsem slíbila ve svým vánočním listě přání aneb seznamu, co bych ráda dostala pod stromeček, tak plním. Nikdy jsem takovýhle článek toho, co byste mohli věnovat členům rodiny nebo přátelům nedělala, ale jelikož si myslím, že jsem letos vymyslela docela fajnový dárky, tak bych vám prostřednictvím tohoto článku ráda poradila.

Jdeme na to!



PRO TAŤKU, DĚDU NEBO STREJDU




Album oblíbené kapely - cédéčkem kapely, kterou má rád a víte, že ji poslouchá neustále rozhodně nic nezkazíte! Stejně tak třeba tričkem, kšiltovkou nebo jiným merchem kapely.
Mýdlo pro Šuhaje - toto mýdlo jsem objevila na skvělý stránce VEMZU.CZ, kde najdete spoustu přírodní a veganské kosmetiky za přijatelný ceny! Tohle mýdlo se jmenuje Šuhaj a muži ho můžou použít jak na umývání, tak i na holení.
Powerbanka - můj táta o ní neustále básní, takže mu ji asi budu muset koupit.
Pyžamo - pyžamem nikdy nikoho neurazíte. Navíc znáte chlapy, přijde mi, že je maj ojetý dřív než celý lidstvo dohromady.

PRO BABI


Tady jsem si to dovolila rozdělit do dvou podkategorií a to je klasická a moderní babička. Já mám totiž obě a jelikož se hodně liší, jak ve stylu žití, tak ve stylu výběru třeba dárků, tak je jasný, že jim nemůžu kupovat to samý.

,,KLASICKÁ BABI"
Teplý ponožky - věc, kterou svojí babi kupuju každej rok. Takových supr ponožek totiž nikdy není dost. A často bývají v Lidlu za supr cenu!
Křížovky - nevím, jak vaše babi, ale moje sedí celý dny u křížovky a luští.

,,MODERNÍ BABI"
Masážní kostka - kdo by nerad relaxoval. Na VEMZU najdete spoustu masážních kostek!
Fotorámeček - moje babi č. 2 je úplně ujetá na dekorace do domu, takže jí každej rok nakupuju různý sošky a podtácky a takovýhle věci. Velkej výběr najdete v Kiku!

PRO MAMKU NEBO TETU


Boj s akné - tohle mýdlo je od stejný značky jako Šuhaj. Jmenuje se Dočista a je určeno na problematickou pleť. Akné totiž netrápí jenom lidi v pubertě.
Přírodní deodorant - nádherně voní a je přírodní! Pro svou maminku přece chcete to nejlepší.
Krém na ruce  - moji tetu trápí až příliš suchý ruce a jelikož já osobně mám s Havlíkovou apotékou moc dobrou zkušenost, tak doufám, že ji krém Krásné ruce pomůže.
Knížka - taťkova přítelkyně kupovala Kámen mudrců bráchovi, ale nakonec ho přečetla sama a byla z něj nadšená. Tak jsem se rozhodla, že jí udělám radost druhým dílem.
Přírodní mýdlo - levandulové mýdlo nádherně voní a navíc uklidňuje! Co lepšího může být po dlouhým dni v práci než si odpočinout takovýmto způsobem?

PRO MLADŠÍ BRÁCHY


Plyšák - plyšák je jednou z věcí, která malý děti potěší. Jelikož se můj desetiletej brácha zbláznil do Pokémonů, tak letos budu dárky pro něho ladit do tohohle stylu. Takže Pikachu je jasná volba!
Samolepky - nevím, čím to je, ale bráchové jsou ujetí na samolepky.
Knížka - ačkoliv můj brácha není čtenář, tak si myslím, že příručka k Pokémon GO ho určitě potěší.
Deska na sešity - druhej brácha, ten pětiletej, jde další rok do školy a miluje Spidermana, tak bych mu ráda pořídila nějaký desky na sešity s tímhle motivem.
Gumovej míček - malá blbůstka, která ale potěší.


PRO ZVÍŘÁTKA



Deka - deku naší Cindynce (francouzský buldoček) kupuju každej rok. A jelikož v létě přibyl do rodiny i kocourek, tak ten taky dostane deku!
Škrábací hračka - pro Piškota ideální, ať si ty drápky brousí o něco jinýho než o stůl.
Hračka - krom deky Cindynce každej rok kupuju i nějakou hračku. A letos jsem v Kiku sehnala ultra roztomilou! A v Kiku kupuju i deky.
Dobrůtky - Max (foxteriér) je retardovanej, tak deku ani hračku dostat nemůže, jelikož by to hned zničil, tak mu nakoupím dobrůtky.

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů