Vánoční list přání

11:07:00


Každej rok mám ten stejnej problém. Problém odpovědět na otázku co chceš k Vánocům. Rok od roku je to totiž horší a já čím dál hůř hledám na tuto otázku odpověď. Ale letos pozor! Ačkoliv je to neuvěřitelný, tak se stal zázrak a já letos přišla na to, co bych si tak přála mnohem rychleji než normálně (a to nemluvím o tom, že jsem vymyslela i všechny dárky pro rodinu a na to taky chystám článek). Rozhodla jsem se všechna svá přání rozdělit do tří kategorií a to do knih, kosmetiky a jiných věcí. A třeba vás i inspiruju, co byste si pod stromeček mohli přát nebo co jiným darovat.





1. SEBEVRAŽEDNEJ ODDÍL

Stejně jako ostatní jsem si i já zašla do kina na Suicide Squad aka Sebevražedný oddíl. Hrozně mě totiž zajímalo, proč je okolo toho takovej rozruch a co na tom všichni vidí. Viděla jsem a zjistila. Film je skvělej, ale chci znát odpovědi na svoje otázky, takže potřebuju komiks Sebevražedný oddíl 1: Kopanec do zubů.

2. JSEM ČÍSLO ČTYŘI

Přestože jsem ještě nedočetla první díl ze série Lorien Legacies a to I am Number Four od Pittacuse Lore, tak potřebuju šestej a sedmej díl a to The Fate of Ten a United as One. A jen tak. Ať je mám, až ,,vyrostu" do anglických knih a všechny je přečtu! Nevím proč, ale dělá mi hroznej problém číst knihy v ájině. Kdo mě zná, tak ví, že já angličtinu nemám ráda a čeština je pro mě priorita, ale zrovna Lorien Legacies je dle mýho názoru úžasná série, takže ji přečtu, jen zatím nevím kdy.

3. LOVCI STÍNŮ

Jsem největší milovník knižní série Nástroje smrti a celýho světa Lovců stínů a tak tuhle knihu Kdo je kdo ve světě stínů jednoznačně potřebuju.

4. HRA O TRŮNY

Jelikož jsem dočetla druhej díl Střet králů a začínám třetí, tak potřebuju čtvrtej a pátej díl, jinak nebudu mít co číst.

5. PO STOPÁCH PARAŠUTISTŮ

Nic mi neudělá větší radost než když zjistím, že vyjde další knížka týkající se mýho milovanýho tématu a to atentátu. Pavel Šmejkal, který spolupracoval s Jiřím Padevětem na knize Anthropoid - Průvodce vydává Protektorátem po stopách parašutistů, která má přes 1000 stran! Nemůžu se dočkat.

6. ANTHROPOID

A abychom u atentátu ještě chvíli zůstali, tak i historik Jaroslav Čvančara vydává knihu pod názvem Anthropoid - Příběh československých vlastenců, která bude obsahovat mnoho zatím nezveřejněných fotek.


1. PROTI AKNÉ

Na akné jsem už vyzkoušela úplně všechno, ale jediný, co mi nějak pomáhá a vidím rozdíl, tak to je kosmetika od Avonu. 

2. AVON PARFÉM

Nejsem člověk, kterej by kupoval parfémy z katalogů, ale tenhle Avon Life for HER voní úplně nejvíc dokonale.


1. ŠKWOR MERCH

Nad trikem s vlkem k tour Hledání identity (na kterým jsem byla) jsem slintala už na koncertě, jenže jsem byla tak trochu švorc a tak bych ho aspoň ráda našla pod stromečkem. A kšiltovka by se mi taky hodila, jelikož mám jen jednu a to od Mandrage.

2. OH MY JOSH I'M SO DUN

Miluju twenty one pilots a milieu Joshe Duna. A tohle tričko je prostě perfektnost na entou.

3. MENTOVO MERCH

Šedá mikina od Honzy aka MenTa se mi hrozně líbí a vím, že ji potřebuju. 

You Might Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY