Fantastická zvířata - nová překrásná epocha

15:08:00


Další film na kterej jsem se těšila jako malá. Jsem obrovskej milovník Harryho Pottera, a tak, když jsem se dozvěděla, že bude natočený ,,pokračování", tak jsem se nemohla dočkat. Jakmile se objevil program na 17. 11., tak jsem si zarezervovala lístek a odpočítávala dny a hodiny do dne D.

Film začíná na lodi, kde se nachází Mlok Scamander se svým kufříkem plným různých kouzelných zvířat. Mlok aneb Newt Scamander je spisovatel čaroděj, kterej je autorem knížky Fantastická zvířata a kde je najít. Do New Yorku přijíždí kvůli tomu, aby odkoupil jedno fantastické zvíře, které shání. Cestou se setkává s mudlou (v USA nečarové) Jacobem Kowalskim se kterým mají shodou okolností stejný kufr, a tak se stane, že si kufr omylem vymění. Mlokovi uniká první zvíře, který je ujetý na lesklý věci a tak krade všechno, co se třpytí a leskne. Pronásleduje ho do banky a tam všechno začíná. Mloka odchytne bystrozorka Tina, která ho odvádí na ministerstvo za několik prohřešků, které se během té doby stanou v bance.

A tak všechno začíná.

Film je napínavý, se dvěmi fakt velkými a dobrými zvraty a navíc plnej překrásných a kouzelných efektů. Obzvlášť prostředí Mlokovo kufříku je naprosto úžasný a já si tak přeju dostat možnost se tam podívat!!

Z filmu jsem samozřejmě naprosto ale naprosto nadšená a všem ho moc doporučuju. A asi si na něj zajdu ještě jednou! Nebo klidně i dvakrát.

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Jee tak mockrat dekujeme za doporuceni filmu.
    Jak bude cas, tak se na nej podivam. :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY