Listopadové oblíbenosti 2016

18:44:00

Oblíbenosti za listopad jsou tady! Sice o téměř dva týdny později, nebudu lhát, opravdu jsem na ně úplně zapomněla, ale jsou tady! Co jste si oblíbili vy?

PÍSNĚ


S tím, jak šel do kin (bohužel ne do Českých) novej dokument o Oasis: Supersonic, tak jsem se pořádně naladila na jejich vlnu a poslouchala pořád dokola jejich písničky. PS: Dokument jsem už viděla a určitě vám napíšu recenzi!




SERIÁLY

Začala jsem sledovat Scream Queens, což je mimochodem hrozná ale hrozná kravina. Ale je to tak neskutečná kravina, až mě to děsně baví a vždycky se úplně klepu nedočkavostí při čekání na titulky k novýmu dílu. Navíc Glen Powell a John Stamos jsou fakt kusanci.


KNIHY

Dala jsem po sedmi letech znovu šanci knihám Stmívání. Když to totiž před tolika lety hrozně frčelo, tak jsem knihy nutně (!!!) potřebovala, ale bohužel moje očekávání bylo vyšší než konečný výsledek. Přečetla jsem jen první díl, kterej jsem mimochodem četla snad půl roku (což vůbec nechápu, když jsem ho tentokrát přelouskala za necelej tejden) a u druhýho jsem skončila někde v první čtvrtině. Ale když jsem se do toho pustila tentokrát, tak mě to fakt chytlo. Je sice pravda, že to není něco u čeho si řeknete ,,páni, to si přečtu znova!" a téměř nic to ve vás nezanechá, ale je to fajn oddechovka a dobře se to čte. 
Poslední týden v listopadu jsem měla praxi, tak jsem přečetla Doktora Jekylla a pana Hyda. Hrozně jsem od toho očekávala a nakonec mě to děsně zklamalo.





ZÁŽITKY

Listopad začal naším posledním výletem na střední a to výletem do Prahy o kterým jsem vám psala tady
Dalším zážitkem byla návštěva kina a to Fantastických zvířat a kde je najít a 19. listopadu jsem šla na koncert Nebe a Mirai. O všem jsem psala články, tak mrkněte, jestli si chcete počíst.
A navíc jsme i natáčeli naše maturitní video, který vám ukážu, jakmile sepíšu článek o maturáku!


YOUTUBE KANÁL

Musím se přiznat, že nejdřív mi byla Lilian Voss hrozně nepříjemná a neskutečně mě iritovala, ale pak mě začala hrozně bavit.




INSTAGRAMOVÝ ÚČET

Další vlček na scéně! Tentokrát @orco_grey ze Slovenska!

FILMY 

Byla jsem na Fantastických zvířatech a kde je najít a bylo to naprosto dokonalý. Článek najdete tady.

NÁKUPY

Mám všechny vánoční dárky!! Už přes nějaký dva tejdny a jsem na sebe děsně hrdá, protože se mi letos výběr fakt povedl.

You Might Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY