Dvouměsíční oblíbenosti 2016+2017

By Karolína - 16:01:00

Poslední oblíbenosti roku 2016 a zároveň i první v roce 2017 jsou tady. Bohužel jsem nějak neměla čas sepsat prosincové oblíbenosti a navíc jsem ani nevěděla, jak naplnit všechny ,,rubriky", tak jsem se rozhodla spojit dva měsíce dohromady!

PÍSNĚ



Stejně jako v listopadu i teď pořád jedu na albech od Oasis. Když já je prostě miluju!




SERIÁLY

Po hodně hodně dlouhý době jsem se vrátila ke sledování Pretty Little Liars. Naposledy jsem viděla poslední díl pátý série a pak se rozhodla se seriálem skončit. Nějak mě to už nebavilo a přišlo mi to hrozně zdlouhavý a táhnoucí se zuby nehty, ale jelikož jsem čekala na dva seriály, který začnou v lednu a jeden mi skončil, tak mi právě PLL přišlo jako dobrá volba. A jelikož jsem to sledovala jak divá, tak už čekám jako ostatní na druhou půlku poslední série. PS: Taky doufáte, že Toby nezemře??? Já furt věřím v návrat Spoby.
Taky sleduju Teen Wolf, který se vrátilo se šestou (a zároveň poslední) sezónou. A je to naprosto báječný! Jsem hrozně zvědavá, jak to celý dopadne, i když nechci, aby to někdy skončilo.
A taky začala druhá sezóna Shadowhunters!
A jelikož mi to je pořád málo a potřebuju nějak ,,zabít" čas mezi děláním maturitních otázek, tak jsem začala sledovat Peaky Blinders. A víte proč? Protože tam hraje Cillian Murphy, ach! Což je jeden z nejvíc charismatických chlapů na světě. A po první sezóně jsem přišla na to, že kdybych byla chlap, tak jsem jednoznačně peaky blinder.


KNIHY

Přečetla jsem další knížky do povinný četby! Květy zla od Charlese Baudelaira a Iluminace od J. A. Rimbauda. Obojí fajn v uměleckým ohledu, ale jinak mě to bohužel nebavilo. Ale musím říct, že Iluminace byly zábavnější než Květy zla.
A taky jsem dočetla Velkýho Gatsbyho od F. S. Fitzgeralda. Prvních asi dvacet stránek mě to vůbec nebavilo, ale nakonec jsem se do toho dostala a bylo to moc fajn. Ale konec, tak ten mě fakt dostal. Odpočívej v pokoji moje lásko.
A pustila jsem se do Románu pro ženy. Miluju tvorbu Michala Viewegha!


ZÁŽITKY

Největším zážitkem byl rozhodně maturitní ples. Ten byl fakt moc krásnej, ačkoliv neskutečně rychle utekl. Přišlo mi, že jsme tam jen přišli a už jsme zase jeli domů. Vystoupení jsme se hrozně báli a byli jsme nervózní a to uteklo ještě rychlejš než jsme předpokládali. Článek jsem vydala nedávno tady, tak se mrkněte!


YOUTUBE KANÁL

Cambriu Joy sleduju už přes 3 roky a je to moje number one. Je to nejvíc inspirativní člověk, jakýho jsem kdy měla možnost ,,potkat". Natáčí inspirativní videa týkající se zdravýho životního stylu a je prostě naprosto neuvěřitelná. Jediný, co teda nesleduju jsou její ,,náboženský" videa, kde rozebírá různá témata týkající se Boha, jelikož nejsem věřící, a pak teda vlogy, který mě nebaví u nikoho ze zahraničních youtuberů.



INSTAGRAMOVÝ ÚČET

Díky jedný slečně jsem objevila @cestology.  Neuvěřitelně vtipnej kluk. U jeho InstaStories doslova umírám smíchy!


FILMY 

Konečně se na net dostal dokument Supersonic o Oasis! Plná nadšení jsem se na něj podívala a totálně ho miluju. Celou recenzi najdete tady.
Byla jsem v kině na novým filmu Proč právě on?, kde je v hlavních rolích Zoey Deutch (kterou miluju miluju miluju) a James Franco (další charismatickej chlap na scéně!). Když jsem viděla trailer, tak jsem byla mrtvá smíchy a stejně i u samotnýho filmu. Naprosto skvělý, moc se mi to líbilo. Jestli budete mít příležitost jít do kina, tak na tohle zajděte, nemá to chybu.



NÁKUPY

Měla jsem zálusk na knížku Psychologie sériových vrahů od Andreje Drbohlava, kterou jsem všude na internetu vídala. A taky jsem si ještě koupila Famfrpál v průběhu věků od J. K. Rowling. V Neoluxoru totiž měli knihy bez DPH s možností využití ISIC slevy, takže jsem ušetřila přes 160 korun!
Dlouho jsem chtěla vyzkoušet onu zázračnou černou masku, tak jsem si pořídila balení 10 pytlíčků aneb jedno balení. Moje máma je z ní nadšená, ale já naopak přezklamaná, neboť mi neudělá vůbec nic. Nemáte tip na nějakou, co funguje?
Ale největším kaufem ledna je lístek na THE 1975! Chtěla jsem na koncert jít hned, jak jsem se dozvěděla, že opět přijedou, jenže termín byl v únoru a to mi (co si budeme nalhávat) vůbec nevyhovovalo. Bohužel museli ale z nějakých důvodů přesunout koncerty a pražskej dostal červnovej termín! Takže si říkám, že mi je tenhle koncert souzen.
A ještě jsem si pořídila tuhle boží deku/pléd z Jysku, kterou jsem viděla u SUZZIE WORLD. Mají ji teď mega zlevněnou, tak utíkejte, dokud je! 

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Jak tak se koukám, tak jsi měla skvělý měsíc, paráda!
    Jinak to já jsem se zase vrátila ke sledování seriálu TVD. :D

    OdpovědětVymazat