Co jsem našla pod stromečkem?

By Karolína - 16:48:00

Vánoce po roce přišly rychleji než bych čekala a ani jsme se nenadáli a už jsou zase pryč. Mně to upřímně docela mrzí, protože mi přijde, že to letos uteklo až příliš rychle. Prosinec se přehoupl neskutečně rychle, zvlášť po mým maturáku (o kterým vám napíšu, jakmile budu mít fotky) to začalo neskutečně utíkat a najednou tady je rok 2017.

Abych pravdu řekla, tak jsem tak na 98% přesvědčená, že právě tenhle rok pro mě bude nejnáročnější a dalo by se říct, že i zlomový. Čeká mě maturita (kterou neudělám), přijímačky na výšky (na který se nedostanu) a mnoho dalších věcí o kterých si ale povíme v jiným článku.

Dnes tady totiž máme něco radostnějšího a to článek s dárky, který jsem našla pod stromečkem. Každej rok si rozbaluju dárky třikrát. Poprvý na Štědrej den u taťky, kde trávím Vánoce už několik let za sebou, pak 25. 12. u babi s dědou a nakonec doma, jakmile dorazím z prázdnin. Nikdy neukazuju všechno, co jsem dostala, a tak vám ukážu jen výběr toho ,,nej", jak tomu říkám. Takže věci, který jsem si fakt přála a udělaly mi radost a věci, který jsem naprosto nečekala.



Největším překvapením a zároveň největším dárkem pro mě byl novej mobil. Doteď jsem měla iPhone 5 se kterým jsem prožila krásný tři roky a mobil jsem si ani nepřála a ani by mě nenapadlo, že dostanu novej. Babi s dědou mi koupili iPhone 7, takže mám teď nejlepší mobil v rodině a táta mi po něm furt závistivě pokukuje a už plánuje, kdy si ho taky koupí. Navíc mám konečně větší paměť a to 32GB, takže se už nebudu muset furt strachovat o úložiště. Jinak mám opět klasiku stříbrnýho. Plus je to pro mě i velká pomoc právě k blogu, protože iPhone 7 má tak perfektní a ostrej foťák, že už nebudu muset kvůli každý fotce tahat zrcadlovku.






Knihy mě potěší vždycky a ještě víc, když jsou to knížky, který jsem si přála. Letos to je Anthropoid - Příběh československých vlastenců od Jaroslava Čvančary, která je plná dosud nezveřejněných fotek, což mi dělá naprostou radost a je to podle mě nutnost pro každýho fanatika, jako jsem já. Dál Protektorátem po stopách parašutistů od Pavla Šmejkala, který spolupracoval i na Průvodci Anthropoid. Tenhle průvodce, kterej je extrémně tlustej a těžkej obsahuje všechna místa po celý republice, který jsou spojený se samotnými parašutisty. Sama od sebe pro sebe jsem si nadělila Akce Heydrich od Karla Sýsa, která je prý ale hrozně komunistická, tak uvidíme. Nicméně já kupuju všechny knihy, který se tohohle tématu týkají, takže mi je jedno, kdo je vlastně napsal.



Jelikož mě jako správnou fanynku HP úplně pohltila Fantastická zvířata tak bylo jasný, že se s tímhle tématem pod stromečkem něco objeví. Kalendář na tento rok, kterej je fakt neskutečně krásně provedenej, až je mi líto ho pověsit na zeď. Pak mám s fantastickými zvířaty ještě hrníček a omalovánky.
Po Panoptiku postav jsem pokukovala dlouhou dobu předtím než šel do prodeje. Rozmýšlela jsem se, jestli si dřív koupit magická místa nebo postavy, ale postavy nakonec vyhrály a na magická místa si ještě nějakou chvíli počkám. A další knihou, kterou jsem si nadělila jsou Bajky barda Beedleho od J. K. Rowlingový.



Dál tady mám dvě trička Twenty One Pilots a černý s Noelem Gallagherem s názvem jeho kapely Noel Gallagher's High Flying Birds.



Po zhlédnutí Fantastických zvířat a kde je najít jsem začala toužit po klasickým modrým kabátě, jakej nosí Mlok Scamander. Nevěřili byste, jak těžký (!!!) je sehnat MODREJ kabát! Běhala jsem po celý Praze a po všech obchodech od Zary, přes Bershku až po Mango a nikde ANI JEDEN! Jeden jsem viděla, ale měl víc knoflíků a já chtěla jen s jedním knoflíkem. Po běhání po obchodech jsem to vzdala a doma ještě projela všechny eshopy, co se daly. Nakonec mě potkalo štěstí a já na webu H&M našla kabát, kterej se nejvíc podobal mým představám! A už se fakt nemůžu dočkat, až bude trochu tepleji a já v něm budu moct chodit (mikina se po něj totiž bohužel nevleze). PS: Vlastní fotku vám bohužel nějak nedodám, jelikož vyfotit ho je nadlidskej úkol a tak tady je fotka z of. H&M eshopu.



Konečně někdo pochopil, že miluju Nike a Adidas mě fakt neuspokojí. Dostala jsem nádhernou teplákovou soupravu Nike v černý barvě a ta mikina je totálně z příjemnýho materiálu, že bych v ní nejraději chodila pořád. (Omlouvám se, že je trochu chlupatá, život s pejskem).
MenTovu mikinu jsem si hrozně přála a pod stromečkem ji i našla. A jsem z ní naprosto nadšená! Má neskutečně příjemnej materiál a je taková měkoučká a pohodlná.



Jak jsem říkala na začátku článku, tak maturita a výška klepe na dveře. Jednou ze škol, kterou bych chtěla zkusit je Policejní akademie a tak jsem si přála takovou ,,knihu", která obsahuje vypracovaný otázky právě k přijímačkách na bakalářský studium.



Polštářek z F&F, kterej když jsem viděla, tak jsem věděla, že ho potřebuju a že bez něho prostě neodejdu! A mamka se statečně nabídla, že mi ho dá k Vánocům.



Že jsem ujetá na sérii I am Number Four od Pittacuse Lore to už víte. A ačkoliv jsem ještě nepřelouskala první díl, tak jsem ten šestej a sedmej prostě musela mít doma. Co kdyby mi je třeba vyprodali, že jo!
A malej zápisníček Hra o trůny od Moleskine je roztomilost největší! Já sice chtěla ten ve velikosti M (myslím, že s Jonem Sněhem a Duchem), ale ten bohužel vyprodali.



Věci od Avonu, který jste mohli vidět v mým wishlistu. Denní péče, noční péče, maska, scrub, každodenní čištění a tak (samostatnej článek někdy bude!). A velkej štětec od Makeup Revolution mi udělal neskutečnou radost! Měla jsem na něho zálusk, ale nechtělo se mi za něho utrácet a nakonec jsem ho dostala.



A poslední věci, který vám tady ukážu jsou takový blbůstky. Hrnečkem u mě nikdy nic nezkazíte, zvlášť když je to hrneček Oasis (kterej jsem si sice sama objednávala, ale stejně jsem z něho nadšená, jak malý dítě). Skleněnou láhev s Krtečkem jsem prostě taky potřebovala, protože to je roztomilost level milion! A USB flashka ve tvaru mýho nejoblíbenějšího autíčka mě taky potěšila (a to nejen kvůli tomu, že jsem tu starou ztratila).


A co jste dostali k Vánocům vy?

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Koukám, máme hodně podobný vkus. Iphone, Anthropoid a Harry Potter jsou tak nějak moje. A ten kabátek je naprosto luxusní:)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásne darčeky:) iPhone 7 som si aj ja kúpila ako darček, spravila som s vlastne také predčasné Vianoce:)

    Giveaway o balík produktov v hodnote 100€

    OdpovědětVymazat