Maturitní ples

By Karolína - 19:31:00


Po týdnech slibování jsem se konečně dostala k tomu vám napsat o mým maturitním plesu. Ten se konal v pátek 9. prosince loňskýho roku v kulturním domě. Na náš maturák jsme se připravovali pár týdnů a naše vystoupení začali trénovat až týden před plesem. Nevím, jak na tom byl zbytek třídy, ale my s kamarádkami byly hodně nervní, především z vystoupení a z toho, že se nám stane nějakej trapas.





Řeknu vám, že hon na šaty je nejvíc brutální úkol, jakej můžete dostat. Když jsem totiž našla šaty, který se mi fakt líbily, tak buď byly přehnaně drahý anebo neměli moji velikost. Nicméně se nakonec zadařilo a já našla šaty s velkým Š na zootu.
Když přišel den maturitního plesu, tak jsem byla v klidu a vůbec se nenervila. Do školy jsme nešli, protože jsme to měli omluvený a já ve tři odjela ve kadeřnici. Původně jsem chtěla rybí cop nebo něco takovýho, ale jelikož mám poměrně kratší vlasy, tak by mi cop nedržel a brzo se rozpadl. Stejně jsem rybí cop měla ale byl smotanej do takovýho ,,drdolu" na boku. Pak jsem šla s taťkou a s jeho přítelkyní na luxusní obědovečeři a pak jsem jela domů se připravovat. Musela jsem vypadat hrozně vtipně, jelikož jsem byla načesaná jak na bál a teď tepláky a můj bezďáckej kabát.
Kolem pátý jsem se začala líčit, udělala jsem si jednoduchý hnědý kouřovky a rty zahalila do tělový tekutý rtěnky.

Kolem půl sedmý jsme vyrazili a já taťku odvedla k jejich stolu. Máma s přítelem dorazila až o něco později, takže jsem šla mezitím najít svý kámošky a různě jsme se procházely.
Ani jsme se nenadáli a už jsme šli do zákulisí, abych se připravili na svý vystoupení. Chodili jsme po dvojicích nebo trojicích a pomalu se stavěli do véčka na píseň Uptown Funk od Bruna Marse. Pak přišla píseň Men in Black při který jsme se postavili na svá místa a vystoupili se svým tanečkem. Nakonec jsme se vrátili na pódium, kde jsme se nachystali na šerpování a nakonec se zase vrátili do zákulisí, abychom se připravili na přípitek. A pak jsme už měli volno.

A BYLO TO ÚŽASNÝ. Nejdřív jsem se toho bála, jelikož já jsem antidáma a šaty ani nic takovýho nenosím. Uteklo to neskutečně rychle, vyhráli jsme v tombole a rozhodně na tenhle večer budeme všichni ještě hodně dlouho vzpomínat.

NAŠE MATURITNÍ VIDEO



Maturitní video nám natáčel Patrik z Dope Production a odvedl úplně nejlepší práci!


NAŠE MATURITNÍ VYSTOUPENÍ











A jediný, co k tomu ještě můžu říct je...

DÍKY P4. A!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů