Supersonic - Dokument o nadzvukových Oasis

14:20:00


,,Oasis byli jako nějaký zasraný Ferrari. Skvěle vypadá, skvěle se s ním jezdí a svinsky se vám vymkne kontrole pokaždé, když jedete moc rychle."


Když jsem se někdy minulej rok dozvěděla, že vyjde dokument Supersonic o mých milovaných Oasis, tak jsem měla radost větší než kdykoliv předtím. Dá se totiž říct, že jsem stále Oasis neodpustila, že se rozpadli (a že už to je pěkných pár let). Nicméně mi přišlo, že právě tenhle dokument Oasis nějak ,,vrátí", i když se na jevišti už zřejmě nikdy neobjeví. Alespoň ne všichni dohromady. A tak jsem začala spokojeně odpočítávat chvíle do premiéry.

Moje naděje se ale zbořily ve chvíli, kdy jsem zjistila, že Supersonic do českých kin vůbec nedojde. Okej, řekla jsem si, to že to nebude v kinech se dá přežít. A tak jsem pak po premiéře začala prohledávat stránky s online filmy a seriály a Supersonic nebyl nikde k nalezení. Už jsem ztrácela naději a každej den se smutkem googlila, až se mi po měsíci a něco zadařilo. Konečně jsem našla dokument online (ačkoliv pořád doufám, že vyjde i na DVD).

Dokumentu zabývajícího se vzestupem a pádem kapely se ujal Mat Whitecross.

Dvouhodinový dokument obsahuje všechno, co chcete vidět a slyšet. Zabývá se samotnou kapelou, jejich cestou k vrcholu a Noel s Liamem na sobě nenechají suchou nit. Navíc je plný záběrů a soukromých videí, která chcete vidět.

Celé dílo je doplněno komentáři bratrů Gallagherových, ale promluví i jejich máma, další členové kapely či přátelé. Každý ví, že se Liam s Noelem nesnáší, ale mně se zdálo, že ačkoliv mezi nimi panuje dost silná bratrská rivalita, tak něco uvnitř nich (něco hodně hluboko) je vzájemná láska.

Je to film plnej něčeho neskutečnýho. Zasáhne vás nostalgie a uvědomíte si, proč tyhle chlapy milujete, i když jsou to vlastně hrozní zmrdi.
Připravte se na příběh plný pravdy, arogance a drog. A zjistěte, proč tahle kapela, která se hnala do záhuby už od samotného začátku, dopadla tak, jak dopadla.

Já to miluju a co vy?




You Might Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY