Únorové oblíbenosti 2017

By Karolína - 15:57:00

Po měsíci jsou tady opět oblíbenosti a tentokrát únorový! Musím přiznat, že tento měsíc jsem si sepisování oblíbeností fakt užívala, protože se toho hrozně moc událo!
Nezapomeňte mi dát vědět, co jste si v únorů oblíbili vy.

PS: Kategorie youtube a instagram jsem zrušila a budu do nich přidávat jen v měsících, kdy někoho objevím.

PÍSNĚ


Za normálních okolností by se tady opět objevili Oasis, protože víte, jak moc je miluju. Jenže mi to je už trapný, a tak sem tentokrát hodím jinou písničku. Asi tak zhruba půlku měsíce jsem jela na Laních očích od Imodium, který jsem objevila díky Rybičkám, kterým jeli předkapelu.



SERIÁLY

Kromě Shadowhunters a Peaky Blinders jsem se pustila do Riverdale. A néé vůbec to není jen kvůli herci KJ Apa z Psího poslání. (Ale je, jen to nechci přiznat.) Plus Cole Sprouse (jo ten ze Sladkýho života!!) v černých vlasech? Ano, ano, ano!!

KNIHY

Přečetla jsem Zkrocení zlý ženy a to je tak nějak všechno. Moc jsem knihám tenhle měsíc nedala, nějak nebyl čas a vlastně ani nálada.

ZÁŽITKY

Únor byl rozhodně plnej highlightů. 14. února jsem dělala rozhovor do školy s Fildou Vlčkem jako mou maturitní práci. A samostatnej článek taky bude, jak o tom, jak to probíhalo, tak pak i samotnej rozhovor. 
V pátek ten stejnej tejden jsem si to razila na koncert Rybiček 48. Šlo o tour Správní chlapi a jako vždycky to nemělo chybu.
No a asi největším zážitkem pro mě bylo poslání přihlášek na vejšku!

FILMY 

Jak jsem už nastínila v kategorii seriály, byla jsem v kině a to na Psím poslání. Fakt jsem na to nechtěla jít, protože jsem věděla, že to bude smutný. A trailer jsem předtím taky neviděla. No, proplakala jsem půlku z celýho filmu a rozhodně jsem nebyla jediná.


NÁKUPY

Tenhle měsíc jsem si udělala radost lístky na březnový koncerty. 10. března mě čeká můj milovanej Pekař a pak 24. března Škwor! Navíc mám ještě v plánu sfouknout ke konci měsíce John Wolfhooker. 
Jelikož jsou všude slevy, tak jsem ani já neunikla nákupní horečce. Tričko s kočičkou v kapse sice ve slevě nebylo, ale i tak jsem ho potřebovala. Je z H&M a stálo 300. Ale ten boží ,,kabátek" ve slevě byl a to za krásných 300,- z 800,-! Je z New Yorkeru a já ho naprosto miluju. Miluju totiž takovejhle dvacítkovej styl. Je to kdyžtak to vespodu, co nejde vidět.
V H&M jsem zahlídla černej pršiplášť a po třech tejdnech jsem se rozhodla, že ho potřebuju, tak jsem si pro něj zajela. A to hlavně z toho důvodu, že deštník u sebe věčně nenosím, protože jsem na to hrozně líná. Pršiplášť stál 1300.
A nakonec tady mám takovou historku, která se týká tý džínový bundy. Tahle džínovka značky Disturbia se mi líbí už přes rok a pořád jsem po ní pokukovala. Jenže jsem si prostě říkala, že dva litry za džínovku prostě nedám! A teď jsem se tam šla podívat, zda nejsou slevy, ty sice nebyly, ale zbývající velikosti byly už jen XL a XXL. Takže jsem si řekla, že už se to prostě dýl odkládat nedá a bundu si koupila v XL, přestože mi je velká, protože jsem ji prostě potřebovala!

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Na psí poslání jsem chtěla taky jít, ale počkám si a stáhneme si to =) máme raději filmy doma. S naší plazmou 121 cm se to taky dá :D

    http://xoxo-ronnie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat