Poprázdninová deprese začíná

15:48:00




Moje jarní prázdniny (a taky poslední ofiko prázdniny na střední) jsou za mnou. A na mě už leze taková ta deprese. Jarňáky jsou totiž pro nás maturanty takovým milníkem. Po nich totiž končí všechna prdel a maturita klepe na dveře ještě hlasitěji.
Abych pravdu řekla, tak jsem si jarňáky hrozně užila a ze začátku vůbec neubíhaly a pěkně pomalu pluly. Brutálně se to zrychlilo ve čtvrtek a najednou bum - je tu neděle. S mým plánem o prázkách toho hodně udělám, jsem udělala pěkný kulový. Jediný, co jsem zvládla bylo dodělat maturitní otázku do managementu a to organizování a přečetla jsem Zkrocení zlý ženy. A to je tak nějak všechno. Na zbytek jsem ani nesáhla, protože jsem hrozně líný prase.

Nicméně jsem se rozhodla něco udělat a tím myslím to, že jsem si podala přihlášky na Masarykovu univerzitu a na přihlášce na Policejní akademii pracuju. Plus jsem se ještě přihlásila na testy ze ZSV od SCIA, který píšu 4. března a ještě jsem se na to ani nepodívala.
Tolik k mý lenosti a smůle a teď už raději přejdeme k něčemu hezčímu a zábavnějšímu.

Pokud bych měla shrnout celej tejden jedním slovem, tak to bude neskutečný.
Fakt to byl naprosto skvělej tejden, kterej jsem si hrozně užila.

Všechno začalo úterkem, kdy jsem jela do Prahy, abych udělala rozhovor jako svou maturitní práci. Domluvila jsem se s mým milovaným Filipem Vlčkem (ex Koblížci, teď John Wolfhooker) a jela jsem k němu do školy, kde jsme rozhovor natočili. Plánuju samostatnej článek o celým tomhle setkání, ale už teď vám prozradím, že to bylo naprosto skvělý a jsem hrozně vděčná, že jsem měla možnost potkat člověka jako je právě Filda.

Pak v pátek jsem šla na koncert Rybiček 48 a jejich Správní chlapi tour. Kluci byli jako vždycky naprosto dokonalí a na jejich koncertě byla jako vždycky naprosto skvělá atmoška.

A v sobotu mě vzal táta po celým tejdnu přemlouvání na burger! Měli jsme v plánu jet do Blackdogu v Berouně, jenže tam bylo plno, a tak jsme vyrazili do Buffalo Burger Baru v Plzni. Měla jsem Western Burger a naprostej luxus! Plzeňáci, rozhodně tam zajděte, protože o tohle nechcete přijít.





Na můj narozeninovej měsíc aka březen mám už naplánovaný tři koncerty! Pekaře s Kubou Děkanem, ŠKWOR a pak John Wolfhooker!








Takhle Cindynka s Piškotem vypadají 90% času. Ona volá o pomoc a on ji chce furt jen fackovat.









Malej a velkej...



Doma našli Atentát z r. 1979, tak jsem ho dostala!




You Might Also Like

1 komentářů

  1. Skvelé fotky! Ja mám ešte rok do maturity, ale aj tak už pomaly začínam stresovať čo a ako :D Držím palce! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY