Co mám v mobilu iPhone 7?

13:05:00

Rozhodla jsem se s vámi podělit o aplikace a hry, který mám v mobilu. Vím, že takových článků či videí je na netu tuna, ale třeba vás inspiruju a najdete u mě něco jinýho než u ostatních.

O Vánoc mám iPhone 7 s pamětí 32GB a řeknu vám, že je to lahůdka. Tři roky jsem měla iPhone 5 s pamětí 16GB a každý měsíc mi několikrát vyskočilo upozornění Úložiště je téměř plné... Takže jsem se v aplikacích moc nevyžívala a měla jsem tam jen to nejdůležitější (insta, fb, nějakou hru...). Ale od té doby, co mám novej mobil, tak se můžu pořádně vyřádit a nemusím pravidelně promazávat fotky, protože nehrozí, že mě nedostatek paměti zaskočí.

Mám ráda jednoduchost a ne milion ikonek po milionech obrazovek. A na tapetě mám mýho milovanýho Liama Gallaghera.






Na první a to hlavní stránce mám to nejdůležitější, co používám každej den. Sociální sítě mám v podrubrice sociální sítě. Tam se nachází normální aplikace jako třeba facebook, messenger, snapchat nebo whatsapp.
Dál tam mám instagram, kde mě najdete jako @houdkic a weheartit, kterej naprosto miluju. Ten používám už několik let a pořád jsem na něm stejně závislá, což je vlastně na druhou stranu docela smutný. Tam mě najdete jako @flexingabels. Řekla bych, že weheartit je taková moje mantra. Dokážu tam strávit hodiny a hodiny.
Na wattpadu jsem už taky pěknou řádku let. Momentálně mám dokončený dvě povídky (A Real Life Angel Walking Down This Earth s Ashtonem Irwinem, Michaelem Cliffordem a Ryanem Kelley a pak They Have Place In My Life s Janoskians a 5SOS). A ne moc pravidelně zveřejňuju kapitoly k Blurryface s Joshem Dunem a Everybody's Watching Me se Zachem Abelsem. Navíc tam mám ještě Maličkosti ze šuplíku, kam strčím všechno, co nikdy nemělo spatřit světlo světa. Najdete mě tam jako @PRETTYZEEKOs. Budu moc ráda, když se na můj profil podíváte a třeba vás něco zaujme a začtete se.
A poslední sociální aplikací je goodreads. Je to něco jako česká databázeknih.cz nebo CBDB.cz. Ale na goodreads je super to, že si tam můžete dávat do přečtených i knihy v jiných jazycích než česky. A to na databázi nejde. Jsem tam jako @KarolinaHo.



Další podrubrika, která se nachází na hlavní stránce nese název hry. Jsou to hry, který hraju každej nebo téměř každej den.
Miluju hry typu Candy Crush a vyzkoušela jsem jich už hodně, ale nejvíc mě rozhodně zaujala hra Juice Jam. Některý levely dávají zabrat a člověk nad nimi stráví i tejdny, ale přesto mě to hrozně baví.
Hay Day hraju dohromady už přes nějaký tři roky. Měla jsem teda nějakej rok přestávku, ale nakonec jsem se k ní zase vrátila. Hlavně kvůli tomu, jak je to promakaný!
Ramsay DASH mi doporučila kámoška a jednu jsem to fakt hrála v jednom kuse. Teď už to tak často nehraju, ale oddechovka to je dobrá.
Naopak World Chef je momentálně mou největší závislostí. Spolužačka mi jednou řekla, že to hrajou s bráchou a že je to super a já do toho hned spadla. Máte svoji restauraci, kterou si můžete jakkoliv vytunit a je to prostě skvělý!
Food Street popravdě řečeno už vůbec nehraju, ale pořád si ho nechávám ve svým seznamu, kdyby na něj náhodou přišla chuť.
Poslední hrou z týhle rubriky je Fantastic Beasts Cases nebo tak nějak se to jmenuje. Jste časově omezení, hledáte různý věci a díky tomu pak řešíte různý případy ze světa magie!



A na poslední stránce mám to, co nechci, aby mi zabíralo místo na hlavní stránce.
V podrubrice extra mám všechno, co nepoužívám nebo, co používám úplně minimálně. Upřímně řečeno, jediný, co z toho používám je kalkulačka a semtam mapy a počasí.
IDOS je pro nás studenty naprostou nutností. Bez něj bych byla jako bez nohy!
Od tý doby, co existuje aplikace bakaláři, tak je život hned jednodušší. Nemusím se totiž k rozvrhu a známkám probojovávat přes internet a různý chráněný formuláře a tak.
P.C. je skvělá aplikace pro všechny ženy, dívky a slečny. Zaznamenáváte si své dny, můžete tam přidávat i různý pocity a navíc je celá aplikace v češtině! Plus má úplně nejvíc rozkošnej vzhled.
Pokémon GO mám v mobilu už taky jen tak. Když totiž někde jsme a brácha chytí nějakýho dobrýho, tak ho samozřejmě chci taky.
Episode je něco, co mě neskutečně baví! Mám totiž úchylku na ,,vařící" hry a na hry, kde si volíte svůj osud. Na Episode máte hrozně příběhů, kde se podle nabízených možností rozhodujete, jak budete žít a jak celej příběh dopadne.
Trojice her Is it love? a to Matt, Gabriel a Ryan je něco podobnýho jako Episode. Až na to, že tady hrajete sekretářku v Carter Corp. a je na vás, zda se do vás muži (nebo vy do nich) zamilují. Matt je vás spolupracovník, Gabriel šéf a Ryan šéf celý korporace. 
Choices jsou na stejný brdo jako Episode, ale jsou víc promakaný. 
A nakonec Gardenscapes, což je něco podobnýho jako Juice Jam a všechny takový hry. Až na to, že tady zařizujete svou zahradu a řeknu vám, že přejít přes některý levely je fakt náročný, až nemožný!



Napište mi, co máte v mobilu vy! A pokud máte nějakej typ na super hry typu Hay Day nebo World Chef nebo něco jako Episode, tak pište!

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Bez P.C. nedám ani ránu, nevěděla bych bez týhle aplikace vůbec nic :D Já mám iphone 6 64 gb, mám ho už dva roky, a myslím, že ho v životě nezaplním :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. tak to ja mam zo socialnych sieti len facebook a instagram a hru u mna by si nenasla ani jednu :D
    LIFE IN PICTURES BY LU

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY