Březnové oblíbenosti 2017

16:21:00

Oblíbenosti za můj narozeninovej měsíc březen jsou tady! Určitě mi dejte vědět, co jste si oblíbili vy.

PÍSNĚ

Tenhle měsíc bude písničkama narvanej. Krom toho, že jsem poslouchala svoje stálice jako Oasis nebo Škwor, tak se mi podařilo se zaposlouchat i do něčeho jinýho.

Minulej měsíc jsem začala sledovat Riverdale a to že miluju KJ Apa jsem už minule přiznala, ale když zpívá a hraje na kytaru, tak ho miluju ještě víc!



Rádio neposlouchám a televizi nesleduju, takže se ke mně tahle dokonalá písnička od Kuby Děkana dostala až na koncertě o kterým vám napíšu v zážitcích. Pokaždý mi z ní vyhrknou slzy. A ještě víc smutno mi bylo, když ji Kuba na koncertě odehrál a sám zadržoval slzy.


Lukyho jsem doteď neznala. Je ale nyní novým členem Pekařovo bandu a vy víte, jak strašně ráda podporuju mladý talentovaný lidi!


A nakonec trochu romantiky. Nevím, co mě to chytlo. Navíc frčím i na Medvídkovi.


SERIÁLY

Stejně jako v únoru jsem i teď sledovala Riverdale. Ten teď ale má stejně jako Shadowhunters a Teen Wolf přestávku, takže teď vlastně nemám, co sledovat. Ale jen tak z nudy jsem začala sjíždět Totally Spies Špionky, haha.
Mám tu nějaký fanoušky Game Of Thrones? Viděli jste trailer? Co na něj říkáte? Podle mě nic moc, protože všichni už víme, že tam půjde o Cersei, Dany a Jona proti sobě. Doufám, že tam půjde i o něco víc.


KNIHY

Pustila jsem se do třetí dílu Vampýrský akademie a to do Stínem políbená. 
Taky jsem se rozhodla, že si konečně přečtu Stalkera od Larse Keplera, kterej mi doma leží už nějakej třetí rok. No, co k tomu říct. Jsem někde na začátku, ale můžete mi někdo vysvětlit, jak to může bejt VRCHOL Keplerovy tvorby? Mně to tak hrozně hrozně moc nebaví! Začínám mít takovej pocit, že to asi nedočtu. Zlatý Zkrocení zlý ženy. 
Když jsem se už dostala k tomu Zkrocení, tak jsem dočetla další knížku a to 1984 od George Orwella. Četla jsem to od července minulýho roku, ale hrozně mě to nebavilo. Není to tlustá knížka, má asi tak 170 stránek, ale zajímavý to je až od nějaký devadesátý stránky, když se Winston seznámí s Julií. A pak je to masakr. Hrozný, jak se to blíží realitě. A já jen doufám, že se už taková totalita nikdy nevrátí.


ZÁŽITKY

Březen byl hlavně plnej koncertů, kterých jsem si naplánovala hned několik. Hlavně kvůli tomu, že to je asi poslední ,,povyražení" před maturitou. 
Nejdřív jsem byla v pátek 10. března na Malým Velkým Tour Pekaře, kde mu hostoval Kuba Děkan. Bylo to krásný, příjemný a rodinný. Oba jsou totiž neskuteční sympaťáci, kteří to mají v hlavě srovnaný, ví za čím jdou a dokáží si všeho vážit. Díky za vás kluci!
Podruhý jsem navštívila tour s názvem Hledání Identity II. mých milovaných ŠKWOR. Bylo to naprosto naprosto výtečný! Tihle chlapi jsou prostě špička a ví, že to, co dělají, tak to sakra umí. Navíc jsem měla poprvý tu možnost dostat se k nim trochu blíž, ukotvila jsem podpis a kluci byli neskutečně milí! Víc takových lidí prosím!
No a pak samozřejmě moje narozky. Už jsem devatenáctiletá rachejtle! Dárky vám ukážu v dubnových oblíbenostech!

NÁKUPY

S kámoškou jsme konečně vymyslely za co půjdem na poslední zvonění. Chtěly jsme totiž nějakej kostým pro dva, aby šlo poznat, že k sobě patříme. Byl to boj, ale nakonec jsme našly něco s čím jsme obě spokojený, ačkoliv je to hrozně jednoduchý a docela i morbidní. Nicméně abych se dostala k tomu, co chci, tak jsme sháněly stejný (nebo alespoň podobný) šaty. Byly jsme v různých sekáčích, ale nikde nic a když už, tak byly v tmavý barvě a my potřebovaly světlý. Po dlouhým boji jsme sehnaly v H&M takový hodně volný šaty. A dopadlo to tak, že kámoška má XS a potřebovala by XXS a já mám S a pořád mi to je taky velký. Ty šaty jsou docela dost oversized, ale určitě pak budou vypadat líp, až je vytuníme.
Jelikož se můj středoškolskej život blíží ke konci, tak si užívám slev ISIC, dokud můžu. A nejvíc je samozřejmě využiju v Neoluxoru. Koupila jsem si první díl Harryho Potter v ilustrovaným vydáním (protože prostě potřebuju i to ilustrovaný!), scénář Fantastická zvířata a kde je najít, kterej před pár dny vyšel a mou nejoblíbenější knížku The Catcher In The Rye od J. D. Salingera.

You Might Also Like

2 komentářů

  1. vampyrska akademie je bozi. nejradsi bych si ji z hlavy uplne vymazala, abych si ji mohla znovu precist poprve :) nakupy hp schvaluju, obe knizky mam doma, ted se budu poustet od zvirat. a neboj, slevy na isic pokracujou celou vejsku :) kdyztak to na nekoho zfalsujes jako ja, no boooze :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Na fantastická zvířata se chystám už od vánoc :) a na tu ilustrovanou knihu kamene mudrců si brousím zuby už tak dva roky :D

    Co se seriálů týká, mně tak nějak Game of Thrones přestala bavit, přijde mi, že je to pořád totéž dokola :/ jestli máš ráda animámy, zkus We bare bears nebo The Amazing World of Gumball :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY