Poslední týden na střední a poslední zvonění

11:33:00



Po hodně krátký době jsem tady opět s článkem ze života! A tady na hodně dlouhou dobu posledním. Následující tři tejdny totiž budu pořád zavřená doma a mezi civilizaci se nepodívám. Když teda nepočítám ájinu a češtinu, co píšem teď v úterý a středu a pak praktickou 11. května. Jinak se prostě nikam nedostanu. Což mě docela mrzí, jelikož 2. května je zlínskej majáles a budou tam John Wolfhooker. Já jsem si ale řekla, že během učení na maturu žádný koncerty a žádná zábava!

V pátek jsem byla naposledy ve škole. Šli jsme si jen pro vysvědčení, což jsme měli během půlhoďky hotový a já mohla jet domů. A bylo to takový docela smutný. Přišlo nás jen 12 z 28 a docela mi bylo líto, že to už všechno končí. Ne že bychom se třídou byli nějakej super kolektiv, ale byly to fajn roky, který bych nejspíš neměnila.

Ale ve středu jsme měli ještě významnější den, což bylo poslední zvonění na který jsem se hrozně těšila! Protože konečně přišel čas tyranizovat ostatní a nebýt tím tyranizovaným. S kámoškou jsme měly vymyšlený takový krvavý dvojčata, jenže počasí nepřálo. Každý poslední zvonění, co jsem na střední bylo krásně a svítilo sluníčko a letos pršelo a bylo hnusně. Jako naschvál. Takže jsme na poslední chvíli musely začít vymýšlet něco jinýho. A jelikož Pája miluje Titanic, tak jsme se rozhodly jít za Jacka a Rose a já nám k tomu vyrobila i takovou fajnovou loď (ze který mi spadlo třetí patro než jsem dojela do školy, pak mi celá zmokla, to patro mi znovu upadlo a tentokrát se urval i komín). Byli jsme fakt neskutečně promrzlý a bylo nás z celý třídy docela málo, ale i tak jsme dohromady vybrali asi 8 000. A to si myslím, že je na ty podmínky ve kterých jsme byli, docela slušný.

Den předtím jsme byli ještě fotit tablo. My totiž vždycky děláme všechno na poslední chvíli. Navíc jsme se ještě nemohli rozhodnout jako co budem. Rozhodovali jsme se mezi trpaslíky, dalmatíny a šmoulíkama. Nakonec vyhráli trpaslíci, protože jsou nejjednodušší. Fotku zatím ještě žádnou nemám, ale až bude, tak vám ji ukážu!






Ještě k tomu poslednímu zvonění, rozhodly jsme se to s kámoškou udělat zajímavější a tak jsme ze sebe udělaly mrtvoly. Jack sice byl už mrtvej, ale pro jistotu jsme se rozhodly zabít i Rose.




V neděli jsme se rozhodly s kámoškou zajít na oběd. Měla jsem totiž neskutečnou chuť na pizzu, a tak jsme se domluvily, že zajdem do naší nejoblíbenější restaurace. Pokud budete někdy v Luhačovicích, tak si zajděte do Bludičky, která je v Pozlovicích. My tam chodíme pořád a už nikdy nechceme jinam! Je to tam totiž nejvíc top. Vždycky si dávám pikantule (zapečený americký brambory se smetanou, kuřecím masem a nivou nebo balkánem), ale tentokrát jsem si dala pizzu quattro formaggi se žampiony, protože jsem pizzu měla naposledy v Itálii na dovči.




Po hrozně hrozně dlouhý době jsem si koupila ELLE kvůli týhle skvělý babě. Aňu naprosto zbožňuju, je to podle mě ženská jak má bejt a hrozně ji obdivuju.

No a to bude ode mě asi všechno. Jdu dodělat poslední maturitní otázky a asi bych se měla začít učit. Užijte víkend!

You Might Also Like

0 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY