Dubnové oblíbenosti 2017

19:11:00

S menším zpožděním jsou tady oblíbenosti minulýho měsíce! A budeme dělat, že jsem na ně vůbec nezapomněla. Navíc by se vůbec nic nestalo, kdybych zapomněla, není tady nic zajímavýho.

Mimochodem, co říkáte na novej vzhled blogu? Ještě to není úplně hotový, ale pracuju na tom.

PÍSNĚ


Když dávali nedávno v telce Andělé a démoni, tak na mě přišla nálada na takovou orchestrovou hudbu. Protože jestli se něco filmům podle Brownovo knih fakt povedlo, tak je to právě hudba od Hanse Zimmera. 



Emma Smetana vydala klip k písničce No Fire, která je prostě boží! A ten videoklip? Neskutečnost.


SERIÁLY

Pauza Pretty Little Liars je za námi a je tady zbytek dílů 7. série. Musím přiznat, že mě zezačátku sedmá řada nebavila, ale teď ta druhá půlka je skvělá. Hlavně ta desková hra je úplně mega! Máte nějakej typ na to, kdo je A. D.? Já upřímně vůbec, ale myslím si, že to bude muž. Nicméně, co říkáte na Spencer a Marca? Já osobně pro ně hlasuju všemi deseti. Dřív jsem byla fanoušek Spoby, ale Spencer a Marco jsou o dost lepší. Určitě mi dejte vědět, jak to máte vy!
Taky mi zbývá poslední díl do konce série Riverdale. Ale ohlásili další sérii, takže zas tolik nesmutním!


KNIHY

Už dlouhou dobu mám rozečtenej třetí díl Hry o trůny a to konkrétně Bouře mečů, a tak se jím tam nějak pomalu prokousávám. Ne, že by mi to úplně šlo, ale když mám čas, tak si k tomu ráda sednu. U Hry o trůny je totiž ta hrozná nevýhoda, že vás prostě některý postavy nebaví. Mě třeba baví jen Sansa a Dany. A to Sansa vede úplně na plný čáře!
Plus k tomu ještě čtu pátej díl Vampýrský akademie od Richelle Mead.
PS: Hovno hoří jsem pořád nepřečetla. Vlastně jsem ho od léta ani neotevřela.

ZÁŽITKY

V dubnu byla mým jediným zážitkem jen první písemná práce z češtiny a to slohovka. Jinak vůbec nic. Zakázala jsem si totiž během maturit jakoukoliv zábavu a docela mi to vyhovuje. Sice jsem už tak teď v květnu přišla o majáles, kde byli John Wolfhooker, ale popravdě mě to zas tak moc nemrzí.


NÁKUPY

Byla jsem si koupit ten opěvovanej makeup HD Liquid Coverage od Catrice. Mám ho ale v tom nejtmavším odstínu, tak si ho nechávám na letní a poletní období a určitě si zajedu ještě pro světlejší, kterej budu moct nosit teď. Musím totiž uznat, že je moc příjemnej a dělá nádhernou pleť. 

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pretty little liars jsem jednu dobu děsně žrala a pak jsem se nějak zasekla vím docela kde ale nechci to psát a spojovat no a pak už jsem nebyla schopná to znova rozkoukat takže ani nevím jak to skončí ach jO. A zážitek slohovka z češtiny LOL jako jo zážitek to je ale asi ne moc dvakrát veselej ne 😀 to je nápad jestli máš za jedna tak to je hodně cool veselý zážitek 🙂

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY