Kosmetický balíček z MISSHA.cz

By Karolína - 11:19:00


Už dlouhou dobu jsem si chtěla objednat něco z korejské kosmetiky. Jsem totiž neskutečně velkej milovník Koreje a právě korejská kosmetika (+ kpop samozřejmě) je pro mě aspoň malinkým způsobem, jak se Koreji přiblížit.

Našla jsem asi 3 české eshopy, kde se korejská kosmetika prodává. Nakonec jsem se rozhodla pro eshop MISSHA.CZ, kterej prodává kosmetiku stejnojmenné značky a je tam fakt velkej výběr. Vyhlédla jsem si spoustu věcí, něco málo i z dekorativní kosmetiky, ale rozhodla jsem se pro koupi pečující kosmetiky a dekorativku nechám na příště.

Trápí mě problematická pleť, a tak jsem si vybrala přípravky na aknózní pleť. Doteď jsem používala kosmetiku od Avonu se kterou jsem byla spokojená, ale rozhodla jsem se, že už je načase začít investovat do lepší kosmetiky, protože si to pleť zaslouží a třeba se díky tomu i já dočkám čistý pleti.




Objednávku jsem udělala v pátek 5. května a balíček dorazil do Zásilkovny 9. května přičemž jsem si ho vyzvedla hned druhej den dopoledne. Bylo to moc pěkně zabalený s takovými pěnovými ,,mašličkami" a pořádně oblepený, takže nehrozilo žádné otevření nebo poničení.




Kosmetiku z řady Black Ghassoul jsem chtěla zkusit už delší dobu, protože jsem na ni narážela na mnoha eshopech. Měla jsem v plánu si ji objednat už kdysi dávno z notino.cz, jenže pak jsem ji našla právě na missha.cz, a tak jsem změnila názor. Tahle řada má tři produkty - čistící mýdlo, slupovací masku a stahovací masku. Já jsem si zatím pořídila jen tu slupovací masku a čistící mýdlo. Četla jsem totiž hodně recenzí na tuto řadu, že to fakt funguje a krásně čistí pleť. Tahle řada obsahuje černý marocký jíl Black Ghassoul, díky kterému má tak tmavou černou barvu. Kromě černého jílu obsahuje i černé uhlí z korejského dřeva. Ghassoul je bohatý na hořčík a minerální látky a navíc má neutrální pH a díky tomu je pro pleť přirozený.
Mýdlo je 3v1. Kromě toho, že funguje jako čistící pěna, tak ho můžete použít i jako 90-ti sekundový bublinkový zábal nebo jen jako klasické mýdlo na mytí tváře. K mýdlu je přiložená i síťka díky který vytvoříte hustou pěnu.
Mýdlo jsem už zkusila a je moc příjemný. Pěna hutná a pleť je potom nádherně jemná, ale větší recenzi vám udělám až po delší době. A vůně obou produktů je taková podivná. Nevím k čemu bych to přirovnala, je to prostě takový podivný. Sice to nesmrdí, ale že by to nějak vonělo se taky říct nedá. Nicméně dá se to ale vydržet.




Jelikož mi dochází moje každodenní péče o pleť, tak jsem si objednala řadu, která se jmenuje Super Aqua Pore Kling, která je zaměřená na rozšířené póry. Konkrétně jde o čistící pěnu, pleťový toner a emulzy a 2-fázovou péči na černé tečky. Plus mají ještě platýnkovou masku, kterou jsem si ale neobjednávala.
Celé to balení vypadá hrozně elegantně a vůbec by člověka nenapadlo, že je to kosmetika ,,pro puberťáky". Lahvička s tonerem je celá matná a vypadá fakt neskutečně luxusně!



Jelikož jsem velkej bojovník s černými tečkami a mým životním cílem je objevit ,,strhovač" černých teček, kterej bude fungovat, tak jsem si objednala ještě 3-fázovou péči pro muže. Jmenuje se 3-Step Hedgehog a je to z řady pro muže. To znamená, že by měly být trochu silnější a třeba něco i udělat.



Tím by můj nákup končil, ale zaujala mě tam Konjac čistící houbička o který jsem hodně slyšela. Vybrala jsem si černou, která obsahuje bambusové uhlí. Mají v nabídce i s bílým jílem. Ta černá je vhodná na problematickou pleť.
Když přišla v takovým pytlíčku, kterej byl celkej zavlhlej, tak jsem nevěděla, co se s tím děje. A když jsem ji poprvý vyzkoušela, tak jsem byla překvapená ještě víc. Houbička je neskutečně měkká a jemná a je to s ní neskutečně příjemný.



Jelikož se blíží den matek, tak jsem mamce vybrala dvě platýnkové masky. Ta modrá obsahuje výtažek z kaviáru a 24K zlato a ta druhá je s korejským acacia medem a francouzským gourmet máslem. A samozřejmě, že jsem tu s medem a máslem vzala hlavně kvůli tomu balení, který je prostě překrásný!



Kromě toho všeho jsem v balíčku ještě našla nějaké vzorečky a jednu miniaturu. Jde o vzoreček šamponu, čistící pěny a nějakýho krému u kterýho jsem vůbec nevěděla o co jde, protože tam nebylo jediný slovo, kterýmu bych rozuměla. Nicméně už jsem si to našla a jde o nějaký oční krém, jehož celý balení stojí kolem 1200 korun. A ještě tam byla miniatura tělového krému, který voní neskutečně čistě. Má podobnou vůni jako například indulona, ale cítím v tom ještě něco jinýho.

A verdikt?

Jsem opravdu ale opravdu nadšená. Tenhle internetový obchod můžu jedině doporučit, protože splňuje vše, co má. Velkej výběr, skvělý ceny, rychlý dodání a navíc dostanete i nějaký vzorečky zdarma! Plus pokud jste registrovanými zákazníky, tak dostanete ještě 5% slevu, takže jsem na celým nákupu ušetřila přes 100 korun.
Missha.cz jedině doporučuju a určitě si zase něco objednám!


ODKAZY NA VÝROBKY:

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Také jsem velký milovník korejské kosmetiky a všemožných masek. Docela mne zaujalo to černé mýdlo. Čistící pěny na pleť používám, ale jsou vždycky rychle pryč a tohle mýdlo by mohlo vydržet delší dobu :-)
    All my cosmetics

    OdpovědětVymazat
  2. Značku MISSHA milujem. Tiež mám doma produkty z rady Pore Kling a Black Ghassoul a sú super.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  3. Veci vyzerajú skutočne zaujímavo. :)

    OdpovědětVymazat