Květnové oblíbenosti 2017

11:59:00

PÍSNĚ


Moji milovaní Janoskians vydali po delší době novou písničku a o několik dní později i klip. Pokud je neznáte, tak asi nepochopíte, ale já tyhle dementy už několik dlouhých let miluju.


SERIÁLY

Riverdale skončil a bylo to drsný. Navíc to skončilo tak blbě, že člověk teď musí v napětí čekat na druhou sezónu.
Pretty Little Liars jsou teď pěkně děsivý. Hlavně to, jak Aria s A. D. facetimuje. To mě děsí víc než cokoliv jinýho, co se tam dosud dělo. Nicméně nemám vůbec tip na to, kdo to bude.


KNIHY

Konečně přišel pomaturitní čas a já si už zase můžu číst, co chci. To znamená, že v blízký době dočtu 5. díl Vampýrský akademie, kterej jsem začala číst minulej měsíc.
S Bouří mečů ani s Psychologií sériových vrahů jsem od minulých oblíbeností vůbec nepohnula, jelikož nebyl čas. A vlastně ani moc chuť. Ale možná, že se v Bouři mečů teď trochu pohnu.


ZÁŽITKY

Největším zážitkem rozhodně byla udělaná maturita! Psala jsem o tom článek tady.
A dalším takový ,,zážitkem" bylo to, že jsem si založila autorskej blog, kde najdete všechny moje povídky a celkově veškerou mou tvorbu! Můžete se na něho mrknout zde.



NÁKUPY

Květnový nákupy jsem započala nákupem nějakýho slušnýho oblečení na maturity. Mám doma dvoje šaty přičemž v jedněch jsem byla na písemných a v druhých na praktických. Rozhodla jsem se, že na ústní chci jít v něčem barevných, když už je to léto a navíc mi bylo jasný, že tam bude 99% lidí v černobílý kombinaci. Sehnala jsem krásnou dlouhou sukni v takových světle růžový barvě a oboustranný top, který má buď květinový potisk nebo růžovej potisk. Obojí z New Yorkeru. 
Ve středu jsem vyrazila konečně na pořádnej nákup, kdy mi máma slíbila, že mi koupí jednu knížku za odměnu. Koupila mi Dotek Anthropoidu od Jiřího Padevěta na kterou jsem měla už dlouho zálusk. Šla jsem si pro ni už dvakrát a nikdy ji neměli, ale do třetice všeho dobrýho, konečně se mi zadařilo. A já si ještě koupila Fantastická zvířata a kde je najít od J. K. Rowlingový, abych měla kompletní sbírku a Paní půlnoci od Cassandry Clare. Ta knížka má překrásný provedení a navíc má modrý konce stránek, takže to vypadá naprosto skvěle.
Původně jsem šla jen pro knížky, ale zašly jsme ještě do obchodu, kterej je tady nově otevřenej a koupila jsem si tam ten nejlepší houmlesáckej kabátek na léto. Má takovou modro šedou barvu, trochu do pastelových odstínů a má všude díry. 



You Might Also Like

1 komentářů

OBLÍBENÉ ČLÁNKY