Mám autorský blog?!

19:21:00

Pár dní jsem se neozvala, protože se teď převážně věnuju učení se na maturitu. Co si ale budem nalhávat, ne že by mi to úplně šlo, ale snažím se, modlím se ke všemu k čemu jde a v hloubi duši doufám, že to co vím, bude stačit k tomu, abych odmaturovala. Jinak didakťáky mám oba hotový, z češtiny 76% a z angličtiny 93%, tak se teď jen bojím výsledků písemný maturity a praktický z účetnictví.

Nicméně dneska vám nepíšu kvůli tomu, abych si tady stěžovala na učení nebo vám vykládala, jak se mi daří (nebo spíš nedaří).

Ráda bych vám oznámila, že jsem si založila autorský blog, kterej bude zaměřenej pouze na mou tvorbu. Tím myslím na povídky. Nebo aspoň prozatím. Moje kreslící schopnosti totiž ještě nejsou natolik vytuněný, abych vám je mohla předvádět. Nicméně doufám, že vám jednou budu moct ukázat i něco málo z mojí umělecký stránky.

Moje povídky najdete na wattpadu, kde jsem jako @HoudkovaKarolina. Doteď jsem tam byla jako PRETTYZEEKOs, ale rozhodla jsem se, že je načase začít vystupovat pod svým jménem a ne pod pseudonymem. A spolu s tou událostí přejmenování se na wattpadu jsem se rozhodla založit i blog o kterým jsem na začátku článku mluvila. Založila jsem ho hlavně kvůli tomu, aby byly moje povídky dostupné i lidem, kteří wattpad nemají.

Zatím tam najdete jen dokončenou povídku They Have Place In My Life, kde vystupuje kapela 5 Seconds of Summer a Janoskians. Mám v plánu tam co nejdřív přidat i dokončenou povídku A Real Life Angel Walking Down This Earth s Ashtonem Irwinem, Michaelem Cliffordem a Ryanem Kelley. To jsou dvě povídky, který jsou už nějakej ten rok plně dokončený. K tomu mám rozepsaný dvě další - Blurryface s Joshem Dunem a Everybody's Watching Me se Zachem Abelsem, kterým se momentálně věnuji. Plus mám asi dalších 8 nachystaných a doufám, že je jednou všechny dokončím.

Doufám, že tímto potěším lidi, kteří rádi čtou a mají rádi fanfikce.

MŮJ BLOG NAJDETE ZDE




PS: Slíbila jsem vám fotku z tabla, tak ji tady teda máte! A to tam ani nejsme všichni.



You Might Also Like

1 komentářů

  1. Super nápad, snad ti to na blogu půjde :) Já se modlím už snad ke všem co to jde, snad to vyjde :D Z čj mám 94%, nechápu :D :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY