Skladování a sbírka kosmetiky

By Karolína - 11:58:00

Dneska jsem si pro vás připravila trochu dívčí článek. Už dlouho jsem se rozhodovala, že bych mohla udělat ten světově oblíbenej formát jak skladuji kosmetiku a moje sbírka kosmetiky. Rozhodla jsem se to spojit do jednoho článku, protože si myslím, že by třeba samotný skladování bylo o ničem a bylo by to hodně krátký.
Jelikož jsem to chtěla udělat fakt pečlivě, tak se připravte na nálož fotek!


Takže takhle nějak to u mě vypadá. Všechnu svou kosmetiku udržuju na co nejmenším prostoru, abych měla na stole a všude okolo co nejvíc místa a neustále to přeskládávám a poupravuju, protože pořád nejsem spokojená. Nicméně takhle mi to zatím vyhovuje.
V hrnečkách, který jsou i IKEA mám štětce, dál kosmetika, paletky a v šuplíkách, který jsou taky z IKEA mám všechnu ostatní kosmetiku jako rtěnky, letní makeupy a tak. A ten rozkošnej méďa je z Kawaii Boxu, kterej jsem kdysi vyhrála.




Vrhneme se do prvního šuplíku a to do toho spodního. V tom mám všechno, co nepoužívám denně.
Mám tam dva letní makeupy. Od Essence Pure Nude v odstínu pure honey. Je to jeden z mých nejoblíbenějších makeupů, protože na tváři vůbec nejde vidět a je neskutečně jemnej a lehkej. Bohužel se už ale nevyrábí. HD Liquid Coverage od Catrice jsem si nedávno koupila. Bohužel měli jen nejtmavší odstín a to je warm beige, tak jsem si řekla, že ho aspoň budu mít na léto a poletní období. Nicméně plánuju koupit i světlejší odstín na teď.
Řasenku Better Than Sex od Too Faced mám v miniatuře, kterou jsem si kdysi koupila. Byla jsem s ní hrozně spokojená, protože to je podle mě naprosto skvělá řasenka. Další řasenkou je Wake Me Up od Rimmel London, kterou jsem si koupila hlavně kvůli tý okurkový vůni. Není to nejlepší řasenka, ale mně i tak vyhovuje. Abych pravdu řekla, tak nejsem na řasenky moc náročná, což uvidíte, až se dostaneme k hrníčkům se štětci.
Avon dekorativní kosmetiku nijak moc nekupuju, ale zaujal mě tenhle CC korektor, který má sloužit pro zakrytí fialových kruhů pod očima. Bohužel je na mě docela suchý a nedá se moc rozetřít. Nicméně mu dám ještě šanci a uvidíme.
Miniaturku primeru the Porefessional od Benefitu jsem si kupovala ve stejný době jako řasenku od Too Faced. Takhle báze je podle mě naprosto skvělá a vůbec se nebudu zlobit, když mi někdy někdo koupí plnou verzi
Monostín od NYX v odstínu Stiletto jsem dostala dárkem v nákupu. Je to hodně světloučká přirozená barva.


Zleva: Essence makeup Pure Nude, Catrice makeup HD Liquid Coverage, Avon CC korektor



Zleva: NYX monostín Stiletto, The Balm paletka

A nakonec tam mám svou malou cestovní paletku od The Balm, která se jmenuje Autobalm California. Je to multifunkční paletka, která se skvěle hodí na cesty. A navíc jsem pořád unešená z toho rozjasňovače.



V horním šuplíku se nachází všechny rtěnky, lesky, balzámy, tekutý rtěnky a tak. Mám docela slušnou sbírku, ačkoliv se musím přiznat, že to skoro nenosím. Hrozně se mi líbí tmavý rty (vínový), ale nějak pořád nemám odvahu v tom vyjít ven.


Zleva: Rimmel London rtěnka 107, Essence rtěnky - 14 Adorable Matt, 18 & 23 Velvet Matt, Rimmel London rtěnka 42, Essence tužky na rty - 06 Satin Mauve, 05 Soft Berry, 15 Honey Berry




Zleva: The Balm tekutá rtěnka Meet Matt(e) Hughes Committed, NYX tekuté rtěnky - Lingerie 06 Push-Up, Soft Matte Lip Cream 06 Istanbul, 25 Budapest, Copenhagen




Zleva: Essence balzám na rty Colour&Care 08 Stand Up For Plum!, L'oréal lesk na rty 109 Fight For It, NYX lesk na rty 22 Devil's Food Cake, Gosh lak na rty Lip Lacquer 003 Sweet Lips




Dostáváme se na vrch šuplíků, kde mám to po čem sahám každej den.
Tady mám pro změnu dva zimní makeupy. Prvním je makeup od Maybelline EverFresh Makeup v odstínu Cameo, kterej jsem si dovezla z Německa. Zahlédla jsem ho tam v nějaký drogerii a řekla jsem si, že u nás není, tak ho vyzkouším a musím říct, že je úplně skvělej. Docela hodně teče, takže je potřeba aby pořád stál a když ho převážím, tak to musím oblepit izolepou, aby nedošlo k nehodě. Jinak ale nemá chybu. Je lehkej, ale kryje docela dobře a je moc příjemnej. Dalším makeupem je novinka Fresher Skin od Rimmelu v odstínu 100 Ivory. Měla jsem tehdy slevovej kupónek, tak jsem si ho koupila, ale upřímně, že bych z něj byla nějak nadšená se úplně říct nedá. Je sice příjemnej a nemám s ním vyloženě žádnej velkej problém, jenže nekryje a vrstvit se nedá, protože to jde vidět. Ale už mám skoro půlku pryč, tak ho dodělám, ale znovu ho už kupovat nebudu.
Kromě makeupu Maybelline mám i jejich světoznámý korektor Instant Anti-Age, kterej jsem taky kupovala k Německu. Na korektory mě člověk moc neužije, takže ho nepoužívám denně, ale když se mi objeví nějakej pupínek, tak funguje perfektně!
Už jste si určitě všimli, že miluju kosmetiku The Balm a mám tady od ní další tři věci. Bronzer Bahama Mama je mým svatým grálem. Má ideální odstín a je prostě peckovej. Navíc mi přijde, že vůbec neubejvá. Dalším pudrovým produktem je transparentní pudr Sexy Mama, kde mám už díru a plánuju nákup dalšího! A nakonec stín na obočí Brow Pow v odstínu Light Brown. Upřímně řečeno by mi asi ještě víc vyhovoval ten nejtmavší odstín, ale s tímhle stínem jsem moc spokojená. Jinak jestli chcete poradit, tak se vyplatí kupovat kosmetiku The Balm, když maj na svým webu akci 2+1, přičemž se vám ten nejlevnější produkt odečte. A díky tomu jsem měla třeba Bahama Mama zdarma.


Levá strana odspoda: Maybelline Makeup EverFresh, Rimmel London makeup Fresher Skin, Maybeline Instant Anti-Age korektor
Pravá strana odspoda: bronzer Bahama Mama, transparentní pudr Sexy Mama, stín na obočí Brow Pow




Dostáváme se do dalšího bloku, kde mám paletky očních stínů, pleťovou kosmetiku a štětce. A v tý keramický konvičce mívám vatový tamponky.
Pleťovou kosmetiku používám od Avonu, protože jsem zjistila, že mi opravdu vyhovuje. Ráno používám pleťovou vodu Blemish Clearing a krém z řady Clearskin Professional. A večer naopak používám pleťovou vodu Blackhead Clearing a noční péči Blemish Clearing.



Co se týká paletek, tak mám paletky, který jsem naprosto potřebovala. Není to vyloženě tak, že bych se s nimi denně líčila, ale když jdu na koncert nebo mám čas, tak je ráda použiju.
První je od Urban Decay, kterou vytvořili ve spojení s Gwen Stefani. Když jsem ji viděla, tak jsem věděla, že ji potřebuju. Hrozně dlouho jsem odolávala, ale nakonec neodolala a musela jsem si ji koupit. Je naprosto ale naprosto nádherná. Má totiž všechny barvy, který potřebujete.
A druhá je opět od The Balm, ale tentokrát je to Meet Matt(e) Nude, která obsahuje samý matný a nádherný odstíny. Je na ní skvělý to, že je skladná díky tomu jak je tenoučká a navíc s ní i lehce vykouzlíte každodenní líčení.



Paletka Urban Decay X Gwen Stefani




Paletka The Balm Meet Matt(e) Nude




Nakonec tady mám dva hrníčky. V prvním mám štětce, řasenku a gel na obočí, co používám každej den a ve druhým mám zbytek štětců.



Jak jsem již zmínila, tak v prvním hrníčku mám to, co používám každej den.
Štětec na pudr od Zoeva mám už pěknou řádku let a pořád je jako novej a je to takový moje zlatíčko. Makeup roztírám štětcem od Makeup Revolution, kterej jsem dostala k Vánocům. Nejdřív mi to s ním moc nešlo, ale jak se do toho člověk dostane, tak už žádnej jinej štětec nechce. Tu vrtulku na obočí mám z Aliexpressu a štětec na obočí od Essence. Kleštičky na řasy mám od nějaký značky asi z dm drogerie.
Obočí fixuju gelem Make Me Brow od Essence, kterej mám hodně ráda a mám už druhý balení.
A teď se dostáváme k úplnýmu vrcholu a to k tý nejlepší řasence na světě. Je to řasenka od Miss Sporty a jmenuje se Fabulous Lash. Dostala jsem ji v takovým balíčku k Vánocům, kde byla řasenka, kajalová tužka a lak na nehty. Vůbec by mě nenapadlo, že budem někdy kámošky, ale za těch pár kaček je to úplnej grál!



A jsme na konci!
V druhým hrnečku mám všechny ostatní štětce. Ten s hnědou rukojetí používám na bronzer a mám ho z Aliexpressu. Zbytek jsou štětce na tvář a oči, který mám od Zoeva a mám je už několik let.
Pinzetu na obočí mám od Essence, vedle ní je ta kajalová tužka od Miss Sporty, kterou jsem už zmiňovala a nakonec tam mám nějakej gel na akné od Garnier. Ten jsem taky kupovala v Německu a slouží k tomu, že to ten pupínek tak vysuší a on zázračně zmizí.


Jestli jste došli až sem, tak vám gratuluju! Budu moc ráda, když mi dáte vědět, jak skladujete kosmetiku vy a jak vypadá vaše kosmetická sbírka.

  • Share:

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Ja mám tiež plastové šuflíky kde ju skladujem. Je to praktické pretože sa tie šuflíky ľahko umývajú.

    AN Beauty Blog

    OdpovědětVymazat
  2. Taky jsem chtěla vyfotit skladování :) ale pořád přemýšlím, že si koupím ten hnědý dřevěný organizátor na kosmetiku za 500 :D

    xoxo-ronnie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekná zbierka :) Strašne sa mi páčia tie paletky, skladovanie kozmetiky ma nejak ani nenapadlo urobiť, no v prvom rade by som si ju musela aj ja nejak zorganizovať, každopádne úžasný nápad na článok :)

    www.frenchstyle.eu

    OdpovědětVymazat
  4. krásna zbierka najma tie balzami, ja mam vsetko narucane v jednom vrecusku a rano sa v tom rabkam pred pracou :D

    http://teenmumy.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat