Z KUCHYNĚ: Banánový chleba

By Karolína - 21:18:00



Vítám vás u nový podrubriky, kterou jsem právě založila! Rozhodla jsem se, že se s vámi budu dělit o moje oblíbený recepty. V kuchyni trávím hodně času a troufám si říct, že jsem celkem dobrá kuchařka (ale dezerty mi jdou líp než normální ,,jídlo" a navíc mě i víc baví). 

Jelikož jsem to chtěla odpálit nějakým jednoduchým receptem, tak jsem se rozhodla pro banánový chlebík, který naprosto miluju! Mohla bych ho jíst neustále!

Budeme potřebovat:

  • 200 gramů ovesných vloček
  • 40-50 gramů másla
  • 3 banány
  • lžička skořice
  • lžička vanilkového cukru (můžete použít i vanilkovej extrakt)
  • lžička kypřícího prášku
  • 1 vejce
  • špetka soli
  • med podle chuti (můžete použít i cukr, je to na vás)




Ovesné vločky v mixéru namixujeme, aby nám vznikla ovesná mouka. Přesypeme do velké mísy a do mouky přimícháme skořici, vanilkový cukr, kypřící prášek a špetku soli. V mixéru rozmixujeme 2 banány a půl a přelijeme k suchý směsi. Přidáme vajíčko a rozteklé máslo. Vše smícháme a podle chuti dosladíme. Já většinou dávám 3 lžíce medu. Je potřeba to pořádně osladit, protože ať pečete cokoliv, tak to vždycky po dopečení ztratí sladkou chuť. Záleží na vás, jestli budete chlebík zdobit a jíst ho například s arašídovým máslem nebo něčím sladkým. Já ho jím samotný, takže ho potřebuju mít sladkej, když ho už vůbec nedochucuju.
Vzniklou směs přelijeme do formy vymazané máslem a ozdobíme zbylou půlkou banánu.
Pečeme zhruba 40 minut při 180°C.
Ve formě ho nechávám úplně vychladit. Nezapomeňte, že ho pak musíte schovat do ledničky!




  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. tento chlebík si robím pravidelne, ja požívam len ovsené vločky, banán a vodu, nič viac :) ale je to mňamkaaaa ❤ xx

    Simona | l i v e i n f o x w o r l d

    OdpovědětVymazat