Moje péče o problematickou pleť

13:20:00




 Už dlouhý dlouhý roky mě trápí akné. Myslím, že jsem se s ním poprvý ,,setkala" už na prvním stupni základky, takže mě puberta potkala až příliš brzy. A drží se mě doteď a to věřte, že fakt nejsme nejlepší kámošky, ačkoliv ona si to zřejmě myslí. S problematickou pletí bojuju už hodně dlouho, ale myslím si, že nad ní pomalu začínám vyhrávat.

 Vyzkoušela jsem mnoho značek, které vyrábí kosmetiku pro aknózní pleť. Od Avonu až po Essence. A stejně i po tolika letech hledání jsem až teď v 19-ti objevila ten svatej grál.

 Jelikož vím, že je nás víc s takovými problémy, tak jsem si pro vás připravila článek, kterej bude zaměřenej na to, jak se o svou problematickou pleť starám.


ODLIČOVÁNÍ


 Moc se nemaluju, protože jsem na to upřímně řečeno až moc líná. Raději si ráno přispím než abych trávila čtvrt hoďku před zrcadlem a nahazovala si obličej. Většinou se líčím jen když jdu na koncerty nebo mě čeká nějaká jiná událost (například holčičí večer při kterým vznikne hafo fotek). Co se týče těch koncertů, tak si po něm pleť VŽDY odlíčím a vyčistím, ať jsem unavená sebevíc. Moje kamarádky si třeba raději vyčistí zuby než odlíčí pleť, přičemž já to mám naopak. Když se teda odličuju, tak používám odličovací pěnu od Alverde. Voní po limetce a je fajn. Mám už několikátý balení a právě tahle pěna mi vyhovuje díky tomu, že se můžu odlíčit ve sprše a vím, že odlíčím všechno. Jediný, co mi na ní vadí je to, že docela vysušuje, ale jelikož se zas tak často nelíčím, tak mi to nevadí.



ČIŠTĚNÍ 

  Pleť si čistím jen večer, ačkoliv bych možná měla i ráno, jenže ráno na to není čas a ani nálada. Navíc mi čištění večer stačí a vyhovuje mi (nebo si aspoň moje pleť zatím nestěžovala). Většinou si pleť čistím úplně těsně před spaním nebo ve sprše. Na čištění pleti mám dva produkty a střídám to tak nějak podle chuti. 

 První věcí je černý mýdlo Black Ghassoul. Mám k němu i takovej ,,pytlík" do který se to mýdlo může dát a tím se vytvoří hustá pěna. Já ho ale používám s konjac houbičkou a krásně pleť vyčistím. To mýdlo nevoní úplně nejvíc příjemně a zezačátku mi hrozně vadilo, ale už jsem si na něj tak zvykla, že to necítím. Jediná nevýhoda mýdla i houbičky je ta, že je po každým použití musíte dát uschnout na vzdušný a suchý místo. Ve vlhku by se totiž mýdlo rozteklo.



 A druhým čistícím produktem je mycí krém Super Aqua Pore Kling. Je to hustý krém, kterej v sobě má malý částečky, takže při čištění provádíte i peeling. Je super, že jsou ty částečky tak miniaturní, že nedráždí a nedřou kůži. Tenhle krém si docela šetřím a používám ho jen, když mýdlo zapomenu v pokoji. 


MASKY

 Po tolika zklamáních moc maskami neholduju. Vyzkoušela jsem mnoho černých masek (např. Pilaten, která stála za ....), slupovacích nosních pásků (např. od Essence, která mi něco vytáhla, ale moc toho nebylo) a i klasických čistících masek (např. Avon, kde jsem ale žádnej výsledek po použití nezaregistrovala.

 Jelikož jsem se ale po nepovedených černých maskách nepoučila, tak jsem zainvestovala do další. Tentokrát jsem sáhla po Black Ghassoul černý slupovací masce, která je ze stejný řady jako mýdlo. Nemůžu tuhle masku považovat za ňákej zázrak, protože mi póry nevytáhne tak, jak to bývá na těch nechutných přiblížených záběrech, ale rozhodně mi vytáhne víc než maska Pilaten.


PÉČE

 Po vyčištění namokro přichází konečná část mýho pleťovýho rituálu. Vatovým tamponkem nacucaným pleťovým tonikem Super Aqua Pore Kling vyčistím pleť a jakmile se vše do pleti vsákne, tak pleť namažu pleťovou emulzí Super Aqua Kling. Tahle emulze je NAPROSTO neskutečná! Pleť je po ní hebká jak dětská prdel a hned vypadá líp.

 Jinak jestli si pokládáte otázku, proč má ta emulze tak divný víčko, tak je to kvůli tomu, že jsem s ní až příliš zatočila a prorvala prostředek, kterej jsem zalepila izolepou.



 Kromě odličovací vody od Alverde je vše od korejský značky Missha.

NÁVŠTĚVA KOSMETIČKY

 Když už si nevíte rady, co dělat, protože vás vše pleť neposlouchá, tak navštivte kosmetičku. Já byla u jedný zrovna necelý dva tejdny zpátky a pleť mám teď krásnou. Navíc vás i ze 70% zbaví černých teček na nose. Sice vás to trochu bude bolet a budete odcházet tak, že budete vypadat jak kdyby vás napadl roj včel, ale za ten výsledek to stojí.


 Jak bojujete s aknózní pletí vy? Máte nějaký tipy, jak nad tímto problémem vyzrát?

You Might Also Like

4 komentářů

  1. Karolinko super tipy a produkty. Věřím, že brzo porazíš "svou nejlepší kámošku", jen tak dál. :D :P

    OdpovědětVymazat
  2. Ja jednoducho milujem kórejské kozmetické produkty ❀

    ❀ Blippo Giveaway ❀

    OdpovědětVymazat
  3. Super tipy! Já na akne jedině La Roche Posay a jejich Effaclar. Teď používám i jejich tinted verzi místo make-upu a to je fakt bezva.

    www.cityscape-bliss.com

    OdpovědětVymazat
  4. Mne pomohlo upravenie stravy. Penu od Alverde mam velmi rada aj ja :-)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY