Ze života

By Karolína - 17:13:00




Už je to delší doba, co jsem se naposledy ozvala s nějakým článkem ze života. Naposledy to bylo moje povídání o úspěšně složený maturitě, ale ta už je za námi a tak za slovem maturita zavírám brány a už o ní víckrát mluvit nebudu. 

U mě to vypadá tak, že momentálně nevím, co se životem. Na vejšku jsem se nedostala, i když mě čekají ještě přijímačky na druhou školu, jenže tam se nedostanu už vůbec. Vlastně jsem měla tu první školu jako rezervu, jenže se to nepovedlo. Takže mi momentálně nezbývá nic jinýho než že projíždím stránky s brigádami a hledám něco, co by se mi líbilo. Jenže mám dvě podmínky. Zaprvý, že nechci pracovat v zakouřeným prostředí a zadruhý, že nechci pracovat v prostředí, kde člověk načichne kuchyní. Možná, že vám to přijde divný, ale tohle jsou dvě věci, který mi prostě nedělají dobře. Bohužel trpím nějakou nevolností z pachů, takže se mi dělá blbě z téměř jakýhokoliv pachu, ale tyhle dva to rozhodně vyhrávají na plný čáře. Nicméně výsledek z tý druhý vejšky budu vědět ke konci července, přičemž přijímačky píšu teď v pondělí. 

V pátek jsem si šla pro svoje maturitní vysvědčení a bylo to vlastně naposledy, co jsem viděla naši třídu. Alespoň takhle pohromadě. Jasně, že časem budou nějaký srazy a tak, jenže pochybuju, jestli se tam sejdeme všichni. Celý to předávání bylo hezký. Byl to trochu doják, ale víc smutná mi přišla akademie na konci základky. 




K večeru ten stejný den jsem zamířila do našeho lázeňskýho města, protože jsme se s mými nejlepšími kámoškami domluvily, že spolu oslavíme tu maturitu, ačkoliv jsme maturovaly jen dvě, protože Terka maturuje až příští rok. Zašly jsme do naší nejoblíbenější restaurace na světě a přecpaly se jako vždycky. Navíc jsme i po hodně hodně dlouhý době konečně podnikly přespávačku! Po jídle jsme zamířily ještě do nový kavárny, kterou otevřely a daly si Aperol Spritz aka nejlepší letní pití. Nejvtipnější bylo, když po nás frajerka chtěla občanku a k tomu, aby vypočítala, kolik nám je, potřebovala kalkulačku....




Na obrázku výše můžete vidět kuřecí Tikka Masala, který jsem dělala dva tejdny zpátky. Recept je podle MyCookingDiary. Je to tradiční indický jídlo ve kterým najdete všechno možný koření od kurkumy, přes skořici až po badyán. Bylo to naprosto skvělý, sice trochu víc pálivý, ale až to budu dělat znovu, tak to bude ještě lepší. Určitě doporučuju. Navíc je to docela rychlovka. Stačí den předem naložit maso, pak všechno nahážete do hrnce, maso upečete během pár minut v troubě a do půlhodiny máte hotový jídlo.

Určitě jste si všimli fotky, kterou jsem dnes použila jako úvodní. Je na ní vysprejovaný slovo miluj a najdete ho na zdi ve Zlíně u Zlatýho jablka. Je tam už několik let a já kolem něj prošla už tolikrát a vždycky jsem si ho chtěla vyfotit a podařilo se mi to až pár dní zpátky. Abychom se konečně dostali k celý pointě toho obrázku. Mě všechny ty teroristický útoky nechávají docela chladnou. Je to tím, že nejsem moc citově zabarvenej člověk a vůbec nejsem empatická. Vlastně by se dalo říct, že dokud se nic neděje u nás tak jsem v klidu. Nicméně se musím vyjádřit k událostem, který se teď dějí. To, co se děje není správný a mně je to líto. Je mi líto, že umírají nevinní lidé, který mají před sebou dlouhý život a zářivou budoucnost plnou zážitků a plánů. Je mi líto, že mezi námi chodí lidé, kteří jsou schopní tak hrozných činů. Nemám nejmenší ponětí, kde se to v nich bere a vůbec nemůžu nalézt myšlenku těchto činů. Pokládám si otázky, proč to dělají, když z toho nic nemají. Akorát připraví několik lidí, kteří za nic nemůžou o život a ničeho tím nedosáhnou. Koncert, který pořádala Ariana jsem nesledovala, jen jsem si pak pustila na youtube mýho milovanýho Liama Gallaghera a Arianu s přítelem a musím říct, že se mi přitom nejednou chtělo brečet.






Neskutečně moc miluju tyhle večery, kdy se obloha přenádherně zbarvuje. Je to to nejkrásnější, co znám a mohla bych se na to vynadívat!



  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Myslím si, že rozhodně není povinností zveřejňovat nějak pravidelně články, takže no stress, že jsi dlouho nic nevydala :) Co se týče školy, moc držím palce, ať se dostaneš na tu druhou. Ale i kdyby ne, svět se nehroutí! Můžeš to zkusit příští rok, mezitím si vyzkoušet něco, co bys třeba při vysoké neudělala. Hlavně se nebát :) Jo a neboj, že bys pracovala v zakouřeným prostředí, teď je všude zakázáno kouřit! :D

    www.fashionprovocatio.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za krásný komentář! :) A s tím kouřením, už jsem měla tenhle článek rozepsanej předtím než se to zakázalo a nechtělo se mi to přepisovat :D :D

      Vymazat