Červnové oblíbenosti 2017

20:43:00

 Oblíbenosti jsou na mým blogu už téměř rok každoměsíční tradicí. A proto jsem se po tak dlouhý době rozhodla jim trochu ,,převléct" kabát. Popisky kategorií jsem si vytvořila v grafickým programu a rozhodla jsem se i trochu jinak pojmout nákupy, kdy nebudou všechny věci na jedný fotce.


 Největší láska mýho života je zpátky! Liam Gallagher z Oasis se vrátil a jede si to jako největší frajer na sólový dráze! A věřte mi, že tohle je pro mě splněnej sen. Teď už jen stačí, aby koncertoval někde blízko, já se tam dostala a můžu v klidu a míru umřít. Navíc na podzim vyjde jeho první sólový album As You Were. A já ho teď miluju ještě víc než předtím!




 Superžena a nejkrásnější baba na světě Halsey vydala nový album! A je to skvělý skvělý skvělý. Fakt se toho nemůžu naposlouchat a dokonce se mi i líbí víc než první album. U prvního jsem totiž pořád nepřišla na chuť všem písničkám, ale u toho novýho se nemůžu rozhodnout, kterou písničku miluju víc.








 Shadowhunters jsou zpátky! Konečně po dlouhým čekání je tady druhá půlka 2. série. A už se tam i objevil Sebastian! Pokud jste četli knihy, tak víte, kdo to Sebastián je, ale on je v tom seriálu tak tak boží a má tak skvělej přízvuk, že ho miluju! A to jsem ho v knize neměla nikdy nějak moc v lásce. Ani když jsem ještě nevěděla, co je vlastně zač. ! ! SPOILER ! ! Jestli ale dopadne v seriálu stejně jako v knize, tak mi to bude hrozně líto, protože jsem si ho fakt zamilovala. A to nejsem jediná, jak jsem tak četla diskuze.
 Pretty Little Liars už zřejmě skončily a já ještě neviděla asi poslední 3 díly, tak mi prosím neprozraďte, jak to dopadlo.








 Dočetla jsem poslední díl Vampýrský akademie od Richelle Mead. A je mi z toho vlastně hrozně smutno. Byla to skvělá série u který mi občas vyhrkly slzy (ale dojetím, ne smutkem!), ale jsem ráda, že to skončilo tak, jak to skončilo.
 Taky jsem konečně dočetla Nový měsíc od Stephenie Meyer! Dalo se to, ale první díl se mi líbil víc, ačkoliv to taky nebyl žádnej zázrak. Celá sága Stmívání je takovou jednoduchou, možná až primitivní literaturou.
 Je to neuvěřitelný, ale konečně jsem po víc jak půl roku dočetla Bouři mečů od George R. R. Martina. Vím, že jsem si v nějakých starších oblíbenostech stěžovala, že mi tenhle díl nějak nejede, ale teď mě to zase chytlo! A už se těším, až načnu další díl!









 Konečně šel do kin zfilmovanej Pád od Lauren Kate. Sérii Andělé jsem četla pěkných pár let zpátky. První díl knihy byl perfektní, druhej se taky ještě dal, ale třetí jsem ani ne v polovině zavřela. Bohužel si myslím, že díl od dílu to je slabší. A na film jsem se těšila, ale i netěšila. Recenze jsou špatný, hodnocení slabý a tak jsem od toho žádnej zázrak nečekala. Nicméně mně se to fakt líbilo. Možná i víc než by mělo. Bylo tam podle mě všechno, co tam bejt mělo. Alespoň teda z toho, co si z knihy pamatuju, fakt jsem ji četla dávno. Ale líbilo se mi to a ráda vám to doporučím.
 Jeden víkendovej večer jsem si pustila pohádku Kráska a zvíře. Chtěla jsem na ni jít, když byla v kinech, jenže já hlava děravá jsem na to tak trochu zapomněla. Pokud jste to ještě neviděli, tak děláte ohromnou chybu. Je to nádherný, dojemný a romantický. Ale jsou tam i vtipný scénky. Mě třeba pobavilo, jak princ netvor komentoval ,,slaďárny" od Shakespeara a jak pak hodil Belle do obličeje tu obrovskou kouli sněhu. To jsem si pustila několikrát a furt jsem se smála.
 Do kin konečně přišel Smrtihlav, což je zfilmová kniha od Laurenta Bineta HHhH (Himmlerův mozek se jmenuje Heydrich). Knížku jsem četla už hrozně dávno a moc se mi líbila. Filmu jsem se popravdě řečeno hrozně bála. Hlavně kvůli traileru, kterej mi přišel jako naprostej odpad. A film vám třeba taky přijde jako odpad, protože to má do pravdy hrozně, ale hrozně daleko, ale mně se to líbilo o to víc. Je to totiž úplně přesně podle knížky. Autor si tam taky vymýšlí, jak to mohlo být a pak to všechno popře a řekne pravdu. A přesně takovej je i film. Navíc je opravdu nádherně natočenej, skvělý záběry a Jana Kubiše hraje můj milovanej Jack O'Connell aneb Cook ze Skins, kterej tam je jako naprostej fešák. Co víc si přát?


 V pondělí 12. 6. jsem odpoledne odjela do Prahy, jelikož mě druhej den čekaly přijímačky. Ani nechtějte vědět, jak dopadly, byla to katastrofa. Fakt takhle těžký, to jsem ještě neviděla. Nicméně jelikož jsem je měla ráno, tak jsem pak měla celej den do odjezdu volnej. Nejdřív jsme s mámou zajely na oběd, pak prošly na Václaváku pár obchodů a nakonec se vydaly do krypty. To byl totiž můj velkej plán. Tak jsme tam došly, podívaly se do krypty a můj život byl najednou zase v rovnováze. Nejraději bych tam chodila aspoň jednou za měsíc, protože si tam člověk tak neskutečně srovná hodnoty a priority v životě, že to není možný.



 O nezapomenutelným koncertu The 1975 jsem psala samostatnej článek tady, tak čtěte. Stojí to za to!




 Neustále jsem u všech vídala produkty Yeah Bunny, což je polská značka, kterou nově prodává i vemzu. Vemzu je navíc i ten eshop odkud jsem nakupovala vánoční dárky. Doteď jsem měla na mobilu průhlednej obal se slonem z Claire's, jenže mi hrozně vadilo, jak za něj leze bordel a jde to přes to průhledný vidět. A tak jsem se rozhodla si objednat novej kryt na mobil. Yeah Bunny navíc vyrábí 90% věcí s francouzskými buldočky a ty miluju, protože jednoho máme doma. Takže jsem sáhla po stříbrným krytu. 
 Když už jsem tak objednávala, tak jsem ještě sáhla po powerbance, která je taky ve tvaru francouzskýho buldočka.



 Na Vinted jsem už delší dobu a převážně tam prodávám, ale tentokrát jsem udělala vyjímku a udělala jsem první nákup. Od jedný slečny jsem si koupila bundu Pretty Green, což je značka, kterou vlastní a navrhuje můj milovanej Liam Gallagher. Bundička je úplně nová, slečně totiž nevyhovovala velikost a je to tenká bunda, takže skvělá na letní večery. Je hodně tmavě modrá.
 Při hledání jsem ještě narazila na další výrobek Pretty Green a to na svetr. Ten je v takový tmavší modrý barvě a naspodu má červeno bílý proužky.




 O Halsey a jejím albu Hopeless Fountain Kingdom jsem básnila už na začátku. A jelikož to album prostě miluju, tak jsem si koupila Deluxe verzi, když jsem byla v Praze.



 Upřímně řečeno nejsem člověk, kterej by byl nějak vysazenej na spodní prádlo. Jenže když jsem zjistila, že Emma Smetana vytváří kolekci pro Paon Label, tak mi bylo jasný, že něco budu potřebovat. Paon je česká značka, která vyrábí bezkosticový podprsenky a jiný spodní prádlo a všechno je ručně vyráběný. Emma vytvořila tři podprsenky - klasickou černou s různými kříženími, černou s růžovou pusinkou a bílou s modrou pusinkou.
 Moje volba nakonec padla na tu černou s růžovou pusinkou. A je naprosto nádherná. Navíc přišla naprosto rozkošně zabalená.



 A poslední věcí je mikina od Liama Gallaghera s nápisem Who the fuck is Liam Gallagher?. Objednala jsem ji už dávno, ale dorazila mi až po dvou týdnech a proto je focená na jiným pozadí kvůli tomu, že už jsem u táty. Je ale boží a už se těším, až ji někde vyvětrám.


You Might Also Like

4 komentářů

  1. Písničky vůbec neznám :D Vampýrskou akademii bych mohla zopáknout, hrozně se mi líbila :) Četla jsem i Andělé, ale taky to bude už pár let zpátky, takže si to moc nepamatuju. Film ráda zkouknu, často se mi stává, že se mi právě filmy se špatným hodnocením líbí, nejsem holt náročný divák :D

    Cosmokočka

    OdpovědětVymazat
  2. Kráska a zvíře <3 to byla úžasná pohádka, na té jsem byla v kině :) nebyla jsi na přijímačkách na VŠE? Byla jsem na nich ve stejný den, bohužel se nepovedly, matematika mi přišla hrozně těžká :D ale naštěstí jsem zvládla jiné přijímačky :)

    http://ladylenna.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  3. Na písničky poslední dobou moc nejsem. Možná hlavně proto ze nemam sluchátka :D serialy bych chtela dohnat. Ten kryt a powebanka jsou awww!

    OdpovědětVymazat
  4. The1975 museli byť super! Rovnako sa mi neskutočne páči aj powerbanka :)

    OdpovědětVymazat

OBLÍBENÉ ČLÁNKY