Na skok v Mariánských lázních

By Karolína - 19:57:00


 Uběhla krátká doba, co jsem přispívala cestovatelským článkem z Praia a Mare a mám tady pro vás další. Tentokrát to bude z naší krásný republiky a to konkrétně z Mariánských lázní. Měli jsme v plánu jet do plzeňský ZOO vlakem a já řekla, že jede až do Mariánek, a tak jsme se rozhodli, že pojedeme až na konečnou.

 V Mariánkách jsem byla úplně poprvý. Několik let jsem žila v lázních, takže pro mě všechny lázně vypadají tak nějak stejně, ale Mariánky jsou krásný. Jsou historický a budete se tam cítit dobře.

 Hned, co jsme přijeli a najedli se, tak jsme zamířili na kolonádu a ke Zpívající fontáně, která ve tři hrála Antonína Dvořáka. Zašli jsme na prameny a pak se vypravili na lanovku, která nás odvezla k Parku Boheminium, kde se nachází miniatury českých hradů, zámků, zřícenin a jiných budov.

 Miniatury jsou fakt nádherný a rozhodně byste se na ně měli zajet podívat. Lidi, kteří na nich totiž pracovali si fakt dali záležet a promakali do to posledních detailů. A jízda lanovkou je další zážitek. Jsou to takový starý vajíčka a ten zážitek za to fakt stojí.

 Suvenýry taky seženete hezký a pro vzpomínku stačí. Já ukotvila skvělej hrneček s Mariánskými lázněmi a zlatým okrajem za dvě stovky. Navíc mají i pěkný magnetky. A obrovskou nabídku pítek, malých i velkých či kosmetiky.
















  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Vyzerá to tam úchvatne :) Aspoň viem, kde sa najbližšie pôjdem pozrieť :)

    OdpovědětVymazat